اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشایی مجدد بازارهای محلی زنجان برای خدمات‌رسانی به شهروندان

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تلاش برای بازگشایی مجدد بازارهای محلی گفت: موانع برای ایجاد بازار روز و بازارچه های محلی شهر زنجان باید رفع شود.

بازگشایی مجدد بازارهای محلی زنجان برای خدمات‌رسانی به شهروندان

پرویز خالقی فرماندار شهرستان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تلاش برای بازگشایی مجدد بازارهای محلی اظهار کرد: موانع برای ایجاد بازار روز و بازارچه های محلی شهر زنجان باید رفع شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مهم‌ترین تأثیری که رشد شتابان شهرها به همراه داشته نابسامانی نظام توزیع خدمات است، عنوان کرد: وظیفه اصلی ما  تعیین مکان بهینه مراکز خدماتی متناسب با شهر به گونه‌ای است که تمام ساکنان شهری به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

وی افزود: برای جلوگیری از سودجویی برخی افراد و همچنین محلی برای عرضه و توزیع برخی کالاها نیازمند راه‌اندازی بازار روز در زنجان هستیم.

خالقی با بیان اینکه بازارچه‌های محلی در رونق محله‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی آنها تاثیر به سزایی دارد، ادامه داد: بدون تردید شکل گرفتن و جریان یافتن هر بازار کالایی در هر سطح و اندازه در شهر تقاضای مؤثر برای خرید دارند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه شکل‌گیری هر بازار به معنای وجود فعالیت و داد و ستد است، گفت: بازار روز و بازارچه‌های محلی می‌تواند اقتصاد و کسب و کار را در سطح جامعه رونق دهد.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اهمیت بازارچه‌های محلی در زندگی شهروندان، افزود: بازارچه‌های محلی توسط  شهرداری و برخی ادارات و سازمان‌های متولی ایجاد، و سعی خواهد شد در وضعیت ترافیکی شهر زنجان تاثیرات مثبتی بر جای بگذارد.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس نیاز به توسعه این بازارچه‌ها به عنوان یک ضرورت مطرح است، عنوان کرد: این بازارها خودجوش و مردمی است که با استفاده از زمین‌های در اختیار شهرداری براساس نیاز روز محله شکل گرفته و در آنها در یک روز کالاهایی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول