اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

نگاه ویژه به گردشگری کودک و سلامت در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

سرپرست امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان البرز و مرکزی در بحث گردشگری سلامت کارهای ویژه‌ای داشتند. برخی استان‌ها در حوزه توریست کشاورزی و برخی گردشگری کودک بسیار متفاوت ظاهر شده بودند.

نگاه ویژه به گردشگری کودک و سلامت در  پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس،جواد واحدی سرپرست امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستیدر بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌و پنجمین نمایشگاه صنایع‌دستی تهران گفت: امسال مراسم افتتاحیه با توجه به شرایط کرونا بسیار قابل قبول برگزار شد و در طول برگزاری هم شاهد رعایت حداکثری پروتکل‌ها توسط تمامی غرفه‌ها بودیم.

وی افزود: در بازدیدی که از غرفه‌ها داشتم متوجه شدم تمامی استان‌ها در محورهای ماموریتی بسیار خوب عمل کردند و فعالیت‌های قابل قبولی در بخش‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگردی و صنایع‌دستی داشتند. اتفاق بهتر اینکه برخی استان‌ها نسبت به دیگران و سال‌های گذشته بسیار متمایز عمل کرده بودند و خلاقیت‌های جالبی داشتند.

واحدی ادامه داد: به عنوان مثال استان البرز و مرکزی در بحث گردشگری سلامت کارهای ویژه‌ای داشتند. برخی استان‌ها در حوزه توریست کشاورزی و برخی گردشگری کودک بسیار متفاوت ظاهر شده بودند که این مورد آخر بسیار مهم است چرا که کودکان ما درگیر زندگی آپارتمان‌نشینی و ساخت و سازهای شهری شده‌اند و نیاز دارند که فضاهای متنوعی را تجربه کنند. 

وی تأکید کرد: اتفاق نادر در بحث صنایع‌دستی امسال این بود که استان‌های محروم را از هزینه نمایشگاه معاف کردیم. استان‌هایی که ظرفیت بالایی داشتند، اما در بحث اقتصادی کم برخوردار محسوب می‌شدند. خوشحالیم که این طرح موجب انگیزه برای استان‌های کمتر توسعه یافته شد.

واحدی گفت: بحث برندسازی سرفصل دیگری است که حتما در شرح وظایف‌مان به آن توجه ویژه خواهیم کرد. در بخش فروش و بازاریابی نیز مشکلاتی وجود دارد که باید آن‌ها را برطرف کنیم و هدفمندتر پیش ببریم. قطعاً حوزه فضای مجازی و رسانه‌های ما در برندسازی می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول