اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استقبال ویژه از غرفه استان فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز گفت: ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و بسته‌های سرمایه‌گذاری استان فارس و شهر شیراز به بازدیدکنندگان ارائه‌ و با استقبال خوبی مواجه شده است.

استقبال ویژه از غرفه استان فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان امروز ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ درباره ویژگی‌های گردشگری فارس اظهار داشت: شیراز مهد فرهنگ و هنر است که به لطف سرمایه‌های انسانی هنرمند و صنعتگر خود توانسته جایگاه مهمی در عرصه صنایع‌دستی کشور داشته باشد، از همین رو شیراز عنوان شهر جهانی صنایع‌دستی را از آن خودکرده‌ است.

معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار ادامه داد: با توجه به اینکه شیراز شهر جهانی صنایع‌دستی است، هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی شهر شیراز و استان فارس حضور بسیار فعالی را با نمایش آثار فاخرشان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران داشته‌اند که استقبال خوبی را نیز شاهد بوده‌ایم.

او بیان کرد: شهرداری شیراز و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس غرفه بسیار خوبی را دایر کرده‌اند که در آن ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و بسته‌های سرمایه‌گذاری استان فارس و شهر شیراز به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

مشفقیان گفت: امیدواریم با پایان یافتن بیماری کرونا زمینه رونق مجدد گردشگری در سراسر ایران و به‌ویژه استان فارس فراهم شود و به‌تبع آن رونق کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع‌دستی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول