اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

26 انتصاب آموزش و پرورشي در 2 ماه/ معاونت پرورشی بالاخره صاحب مدیر شد

بالاخره، یکی از معاونت‌های آموزش و پرورش که مدیر نداشت، صاحب سرپرست شد اما هنوز تکلیف معاونت‌های اصلی آموزش و پرورش مشخص نیست.

26 انتصاب آموزش و پرورشي در 2 ماه/ معاونت پرورشی بالاخره صاحب مدیر شد

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در حال حاضر دو ماه است که یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش، سکان زیربنایی‌ترین و بزرگترین دستگاه دولت را به دست گرفته است.

در این مدت، انتصاب انجام شده است؛ اولین انتصاب، «نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری» بود که «ابوالفضل پریمی» منصوب شد؛ پس از وی، «مصطفی عطاران» و «علیرضا کاظمی» به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش انتخاب شدند.

چهارمین انتصاب، انتخاب «قاسم احمدی لاشکی» به عنوان «نماینده وزیر در سفرهای استانی ریاست جمهوری» بود و بعد از وی، «مصطفی بابایی سارویی»، سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شد.

در ادامه، دو مدیرکل آموزش و پرورش استان منصوب شدند که «محمدخلیل عسکری» به عنوان «مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس» و «علیرضا کریمیان» به عنوان «مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران» انتخاب شدند.

هشتمین انتصاب هم نصیب «احمد محمودزاده» شد که به عنوان «رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» از وزیر آموزش و پرورش حکم گرفت.

اما نهمین انتصاب به «رضا رضایی» رسید که به عنوان «مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان» منصوب شد؛ در ادامه وزیر آموزش و پرورش 4 انتصاب همزمان داشت که «صادق ستار‌ی‌فرد به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش»، «حمید طریفی حسینی به عنوان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی»، «مهدی فیاضی به عنوان رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور» و  «مجتبی همتی‌فر به عنوان سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک» انتخاب شدند.

انتصاب‌های بعدی شامل «سیدرضا نظری» به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، «حسنعلی میرعبدی» به عنوان سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان، «حجت اله الماسی» به عنوان سرپرست دفتر وزارتی، «علی باقرزاده فاروجی» به عنوان «مشاور وزیر» و «علیرضا نبی» به عنوان «رابط وزارت آموزش و پرورش در ایجاد بستر کارآفرینی و اشتغال دانش‌آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای» منصوب شدند.

نوزدهمین انتصاب به «مصطفی عطاران» به عنوان «سرپرست مرکز حراست» رسید؛ بعد از آن «محمود نقوی» به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان»، «علیرضا رحیمی» به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قم» و «علی حجرگشت» به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان البرز  منصوب شدند.

وزیر آموزش و پرورش در بیست و سومین انتصاب خود، عباس نجار را به عنوان «سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری» انتخاب کرد و بعد از آن «علی اسماعیلی» به عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد.

بیست و پنجمین انتصاب وزیر آموزش و پرورش بالاخره به معاونت پرورشی و فرهنگی رسید؛ معاونت مهمی که با آمدن وزیر آموزش و پرورش و حکمی که وی به علیرضا کاظمی به عنوان مشاور داده بود، بدون مدیر مانده بود؛ اینک «اصغر باقرزاده»، به عنوان «سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی» منصوب شده است.

اما بیست و ششمین انتصاب هم به «علی پارسانیا» رسید که به عنوان «مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پروش» منصوب شد.

هنوز تکلیف معاونت‌های مهم آموزش و پرورش چون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش که مدیرش بازنشسته شده است و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع که مأموریت مدیرش پایان یافته و از این وزارتخانه رفته، مشخص نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول