اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

تنور انتصابات در آموزش و پرورش داغ شد/ انتصاب یک مدیرکل و ۲ مشاور

وزیر آموزش و پرورش با انتصاب یک مدیرکل و دو مشاور در هفته جاری، برنامه انتصابات خود را کلید زد.

تنور انتصابات در آموزش و پرورش داغ شد/ انتصاب یک مدیرکل و ۲ مشاور

خبرگزاری فارس - گروه تعلیم و تربیت: کشتی وزارت آموزش و پرورش با رأی اعتماد مجلس به سومین گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای این وزارتخانه، دوباره شروع به حرکت کرد اما در هر حال ۳ ماه عقب‌تر از سایر وزارتخانه‌هاست!

یوسف نوری ۷ آذر توانست رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کند و وزیر آموزش و پرورش شد اما برای انجام انتصابات در این وزارتخانه عجله نکرد؛ او ۲۰ آذر، طی حکمی ابوالفضل پریمی را به سمت «نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری» منصوب کرد.

در این روزها لیست‌هایی متشکل از ۳ نفر در هر پُست به عنوان گزینه‌های معاونت‌های آموزش و پرورش در شبکه‌های اجتماعی منعکس می‌شود؛ یکی از این اسامی، مصطفی عطاران است اما روز گذشته عطاران به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

در حکم عطاران آمده است: «امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری اعضای محترم شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سندتحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاک دستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسؤولیت محوله موفق و مؤید باشید».

یک انتصاب دیگر، انتخاب علیرضا کاظمی سرپرست سابق آموزش و پرورش به عنوان مشاور وزیر است. او که بعد از انتصاب آقای وزیر به معاونت پرورشی بازگشته بود، حالا مشاور شده و قرار است آموزش‌های حضوری را پیگیری کند.

در حکم کاظمی آمده است: «مهم ترین مأموریت جنابعالی، راهبری و پیگیری امور مربوط به تداوم و استمرار تدریجی آموزش های حضوری دانش‌آموزان در سال تحصیلی است. 

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری اعضای محترم شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها و توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت و کنترل بیماری کرونا، در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید باشید».

اما شنیده‌ها حاکیست اسامی تعدادی از معاونت‌ها قطعی شده و به‌زودی احکام آنها صادر می‌شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول