اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در ۴ عملیات پلیسی طی ۴۸ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش راین هنگام گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه مزدا دوکابین مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی گفت: راننده خودرو به محض رویت پلیس اقدام به فرارکرد که با عکس‌العمل سریع ماموران و استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به لاستیک خودرو شلیک و پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۶۰۹ کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر و در ادامه یک دستگاه پژو پارس که راه پاک کن مواد بود به همراه راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد:  پلیس قلعه‌گنج نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان  ۴۰۵ کیلو و ۸۰۵ گرم تریاک دپو شده در یک منزل روستایی را کشف کرد.

سردار ناظری همچنین از کشف ۱۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک  از یک دستگاه لندکروز در عملیات ماموران یگان تکاوری بم و دستگیری یک متهم خبر داد.

وی از هوشیاری تکاوران یگان ۱۱۶ کهنوج و کشف ۱۰۴ کیلو و ۶۵۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دستگیری یک متهم خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک تن و ۲۶۸ کیلو تریاک و هروئین در این ۴ عملیات که با دستگیری ۴ متهم و توقیف ۴ خودرو نیز همراه بود، از عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر گفت و تاکید کرد: ماموران پلیس با هوشیاری و دقت نظر، اجازه جولان به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهند داد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول