اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رازوجرگان نیازمند تجهیز و افتتاح سریع‌تر بیمارستان صحرایی

استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به قرار گرفتن خراسان‌شمالی در مسیر زائران حرم رضوی و وجود یک بیمارستان مرکزی مختص بیماران کرونایی و حجم بالای مراجعه کنندگان، نیازمند افتتاح سریع تر بیمارستان صحرایی شهر راز هستیم.

رازوجرگان نیازمند تجهیز و افتتاح سریع‌تر بیمارستان صحرایی

به گزارش خبر‌گزاری فارس بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد‌رضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در ارتباط ویدیو کنفرانس با رئیس جمهور خواستار تسریع در افتتاح بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان شد و همینطور اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن خراسان شمالی در مسیر زائران حرم رضوی و وجود یک بیمارستان مرکزی مختص بیماران کرونایی و حجم بالای مراجعه کنندگان، نیازمند افتتاح سریع تر بیمارستان صحرایی شهر راز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش های بسیاری در حوزه مدیریت بیماری کرونا در سطح استان شده، گفت: برای کاهش سویه جدید این بیماری کرونا و کاهش حجم مراجعان بیمارستان صحرایی با تامین نیروی انسانی می تواند این مشکلات را به حداقل برساند.

استاندار خراسان شمالی، افزود: تاکنون ۳۳ هزار و ۶۵۸ نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۲۹ هزار و ۸۲۰ نفر مرخص شده اند و متاسفانه از ابتدای بیماری کرونا تاکنون ۲۱۰۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است، بیمارستان صحرایی که توسط ارتش در شهرستان رازوجرگلان ایجاد شده، هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالا، نیازمند تجهیز است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول