اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امدادرسانی به بیش از 250 خانوار گرفتار دربرف و کولاک چهار محال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از 250خانوار گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شد.

امدادرسانی به بیش از 250 خانوار گرفتار دربرف و کولاک چهار محال و بختیاری

ایرج کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت : با آغاز بارش برف و کولاک از پنج شنبه۳۰ دی ماه تا جمعه اول بهمن ماه در جاده‌های مواصلاتی استان به ویژه شهرستان کوهرنگ، از شهرکرد تا گردنه تاراز طی ۲۴ساعت گذشته با تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر این استان به بیش از ۲۵۰ گرفتار در جاده‌ها و گردنه‌های برف‌گیر استان امدادرسانی کردند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال وبختیاری افزود : ۱۰ تیم عملیاتی با استفاده از ۷ دستگاه آمبولانس و ۳ دستگاه خودرو کمک‌دار با تجهیزات کامل با حضور در محورهای مواصلاتی استان به امدادرسانی به متاثرین بارش‌های اخیر پرداختند.

کیانی ادامه داد: در این مدت امدادگران جمعیت هلال‌احمر با آمادگی کامل به متاثرین از حوادث در محورهای مواصلاتی امدادرسانی انجام دادند و اقلام امدادی از قبیل ۱۲۱ تخته پتو و ۹۰ بسته ۷۲ ساعته مواد غذایی را بین حادثه دیدگان توزیع کردند و همچنین ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند و مدیر عامل و معاون امداد و نجات جهت نظارت بر نحوه امدادرسانی بصورت میدانی در مناطق متاثر از بارش برف و کولاک حضور داشتند.

وی در پایان گفت: ۱۲۰ نفر امدادگر و نیروی کادر در قالب ۲۱ تیم عملیاتی با استفاده از ۲۵دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودرو نجات و ۲۰ دستگاه خودرو کمک‌دار در محورهای مواصلاتی استان به امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک پرداختند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول