اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در بندرکنگ/ شناورسازی نماد فرهنگ اصیل هرمزگانی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در سفر به شهر بندرکنگ در شهرستان بندرلنگه، ضمن نشست با مهندس مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه و زارعی شهردار بندرکنگ، مراد دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران پیرامون ظرفیت‌های گردشگردی استان هرمزگان و بازدید از توانمندی های اقتصادی، تولیدی، گردشگری بندرکنگ، بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان فعال در بندرکنگ در بخش‌های مختلف، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی فیروزی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در نخستین برنامه سفر خود به شهر بندرکنگ در شهرستان بندرلنگه، در نشست با حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، امیر روشن معاون دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، رضا فخرزاده مدیر شبکه شهرهای یونسکو در ایران و حسن گلی پور عضو کمیته تخصصی توسعه کسب و کار این کمیسیون، پیرامون شناسایی ظرفیت‌های گردشگردی استان هرمزگان در شهرهای بندرکنگ و جزیره هرمز گفت‌وگو کرد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در این نشست، با بیان اینکه باید بسترهای سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم کنیم تا در محیط امن اقدام به سرمایه گذاری کنند، اظهار داشت: با شناسایی ظرفیت‌های گردشگری موجود در استان باید زمینه معرفی استان هرمزگان و جذب گردشگر در هرمزگان را فراهم آوریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در ادامه ضمن بازدید از مجموعه شناورسازی و لنج گردشگری در بندرکنگ ضمن تقدیر از سازندگان شناورها، گفت: ساخت شناور نسل قدیم و جدید نماد فرهنگ و آداب و رسوم مردم هرمزگان و ناشی از تفکر اصیل هرمزگانی است.

وی همچنین از محل احداث پروژه پلاژ بانوان بندرکنگ، مجموعه پتروتار فراساحل و کارخانه صنایع چوب در بندرکنگ بازدید به عمل آورد و با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان فعال در بندرکنگ در بخش‌های مختلف اقتصادی و گردشگری، بیان داشت: حمایت از کارگاه‌هایی که موجب اشتغال‌زایی در استان می‌شوند، باید در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همچنین ضمن بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری که به منظور احصا و شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری بندرکنگ راه اندازی شده است، عنوان کرد: فرصت ها و ظرفیت های بندرکنگ باید شناسایی و به متقاضیان سرمایه گذاری، معرفى شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول