اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استفاده از انرژی‌های پاک در هرمزگان توسعه می‌یابد

سرپرست معاونت هماهنگى امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: باید به دنبال شناسایی چگونگی استفاده از ظرفیت های انرژی پاک (خورشیدی، دریایی و بادی) در استان هرمزگان در راستای تامین انرژی برق باشیم.

استفاده از انرژی‌های پاک در هرمزگان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی فیروزی امروز در جلسه کارگروه ویژه فعال سازی ظرفیت‌های معطل مانده در استان هرمزگان، عنوان کرد: ظرفیت‌های معطل مانده ای در زمینه های مختلف وجود دارد که با شناسایی و ایجاد شرایط مناسب می توان آنها را فعال کرد.

وی ادامه داد: باید به دنبال شناسایی چگونگی استفاده از ظرفیت های انرژی پاک (خورشیدی، دریایی و بادی) در استان هرمزگان در راستای تامین انرژی برق باشیم و شرایطی را در جهت جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش ایجاد کنیم و در کمترین زمان ممکن باید درخواست های سرمایه‌گذاری تعیین تکلیف شود.

 

سرپرست معاونت هماهنگى امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: هر آنچه فرصت و ظرفیت در استان وجود دارد، باید شناسایی شود و بتوان با تلفیق و فعال سازی آنها به نتیجه مطلوب دست یافت.

فیروزی تصریح کرد: در بخش های کشاورزی، خدماتی و گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی در هرمزگان وجود دارد که نیاز است از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را در جهت افزایش تولید و ایجاد اشتغال داشته باشیم.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول