اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرمربی آذرباتری: هماهنگی خوبی مقابل راهیاب ملل مریوان داشتیم

سرمربی تیم والیبال آذرباتری گفت: بازیکنانم هماهنگی خوب و انگیزه بالایی مقابل تیم راهیاب ملل مریوان داشتند و خوشحالم که موفق به پیروزی مقابل این حریف قدرتمند شدیم.

سرمربی آذرباتری: هماهنگی خوبی مقابل راهیاب ملل مریوان داشتیم

رحمان رئوفی پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امروز همه بازیکنانم با جان و دل در اختیار تیم بودند و ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی یک سر و گردن از حریف بالاتر بودیم.

رئوفی اضافه کرد: با وجود اینکه سه بازیکن اصلی خود را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشتیم ولی بازیکنان جایگزین عملکرد بسیار خوبی در این دیدار تماشایی و حساس داشتند.

وی با اشاره به اینکه حسین سلیمان اهری لیبروی تیم آذرباتری به دلیل سرماخوردگی به همراه تیم به مریوان سفر نکرد، گفت: ما در این دیدار از رضا محمودآبادی و محمدبربست هم با وجود اینکه همراه تیم بودند به سبب سرماخوردگی به زمین بازی نفرستادیم.

رئوفی ادامه داد: راهیاب ملل مریوان تیم یکدست، جوان و با انگیزه ای است ولی امروز حریف بازیکنان سرحال و آماده ما نشد.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری گفت: تیم ما یکشنبه هفته آینده در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه میزبان پاس گرگانی است که هم اکنون در رده دهم جدول است و از نظر توپ گیری قدرت بالایی دارد و امیدوارم بتوانیم از آن دیدار خانگی نیز سربلند بیرون بیاییم.

آذرباتری سال گذشته را تنها با سه برد و ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول به پایان برد اما در سال ۱۴۰۰ تا پایان هفته بیستم و یکم  ۶ برد و ۱۸ امتیاز کسب کرده که این امر نشان از رشد قابل توجه برای این تیم جوان محسوب می‌شود.

شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری ارومیه یکی از جوان‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر هستند و به غیر از میلاد فتاحی ۲۹ ساله، مسن‌ترین بازیکن این تیم محمدعلی فلاح است که فقط ۲۵ سال دارد و این در حالی است که هشت نفر از ۱۹ بازیکن این تیم زیر ۲۰ سال هستند و بدون شک در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول