اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرمربی آذرباتری: بازیکنانم فعل خواستن را مقابل شهرداری ارومیه انجام دادند

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: بازیکنانم با اعتماد به نفس بالا توانستند فعل خواستن را در مقابله با تیم قدرتمند شهرداری ارومیه انجام داده و پیروز میدان شوند.

سرمربی آذرباتری: بازیکنانم فعل خواستن را مقابل شهرداری ارومیه انجام دادند

رحمان رئوفی سرمربی تیم آذرباتری ارومیه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما می‌توانستیم بازی مقابل شهرداری ارومیه را سه بر صفر برنده شویم ولی بازیکنانم به دلیل تجربه کمی که دارند گاهی رو به بازی احساسی آورده و امتیاز از دست می‌دادند و این عامل باعث شد ست‌های سوم و چهارم را از دست دهیم.

وی ادامه داد: قبل از آغاز ست پنجم از بازیکنان خواستم که به خودشان بیایند و عزم خود را برای پیروزی در این ست جزم کنند و خوشحالم که این موفقیت حاصل شد و توانستیم حریف قدرتمندی همچون شهرداری ارومیه را شکست دهیم.

رئوفی با اشاره به اینکه پیروزی حق بازیکنان جوان و با انگیزه‌اش بود گفت: تیم شهرداری ارومیه مهره‌های خوبی در اختیار دارد و تیم قابل احترامی است.

وی در خصوص بازی هفته آینده تیمش در مقابل تیم راهیاب ملل مریوان اظهار داشت: متاسفانه چند تا از بازیکنانم دچار بیماری سرماخوردگی شده‌اند و امیدوارم برای بازی هفته آینده برسند، زیرا تیم مریوان در شهر خود بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و مطمئنا جدال سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

رئوفی گفت: تیم آذرباتری ۶ بازی سخت و دشوار پیش رو دارد و هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و باید برای حفظ سهمیه لیگ برتر و  جدایی از قعر جدول تلاش کنیم.

 تیم آذرباتری ارومیه امروز یکشنبه در شهرآورد هفته بیستم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های برتر کشور با نتیجه ۳ بر ۲ بر میزبان خود شهرداری ارومیه غلبه کرد.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه هم اکنون با ۵ برد و کسب ۱۵ امتیاز همچنان در قعر جدول است و تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز با ۱۳ برد و اندوختن ۳۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

هفته بیست و یکم این رقابت ها، روز چهارشنبه ششم بهمن ماه برگزار می شود که طی آن تیم‌ شهرداری ارومیه میهمان مس رفسنجان و تیم آذرباتری ارومیه میهمان راهیاب ملل مریوان هستند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول