اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرماندار جدید لنجان معرفی شد/ جان‌نثاری: فرمانداران به نیروهای انقلابی اهمیت دهند

معاون سیاسی،امنیتی استانداری اصفهان گفت: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان انقلاب اسلامی است و جریان‌های انقلابی باید در این دولت بتوانند رشد کنند و حتماً باید به آن‌ها اهمیت داده شود و این به‌معنای حزب، جناح و گروه خاصی نیست؛ بلکه به‌معنای تفکر انقلابی است.

فرماندار جدید لنجان معرفی شد/ جان‌نثاری: فرمانداران به نیروهای انقلابی اهمیت دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده بزرگی است چرا که بعد از حکومت امیرالمؤمنین(ع) دیگر حکومتی که دست شیعه باشد وجود نداشته است تااینکه امامی آمد، انقلابی به پا کرد و با نفس قدسی که داشت مردم و اقشار مختلف را بسیج کرد و همه را به سمت تعالی سوق داد و ما باید حواسمان باشد که یاد و راه امام خمینی (ره) را از یاد نبریم.

وی افزود: قبل‌ از انقلاب اسلامی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مردم ما را اخ الیهود می‌نامیدند که شما برادر صهیونیست‌ها هستید چون شاه را می‌دیدند که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد ولی امروز به ما چه می‌گویند و ما در کجای نقشه‌جهان قرار داریم، در این حوزه اگر یک کشور در دنیا باشد که با گردن برافراشته مقابل همه استکبار ایستاده و مقاومت کرده باشد آن جمهوری اسلامی ایران است.

جان‌نثاری تصریح کرد: درحال‌حاضر وضع مردم خوب نیست و مشکلات فراوانی دارند و ناراحت هستند، همین نظامی که کلیت بسیار خوبی دارد بالاخره جریان‌های فاسد هم بیکار ننشسته اند و فساد و تبعیض وجود دارد بنابراین همین نابرابری‌ها مردم را اذیت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان از اهداف دولت سیزدهم سخن گفت و عنوان کرد: این دولت به حول و قوه الهی به یاری مؤمنان آمده‌است تا وضع موجود را تغییر دهد تا ظرفیت‌های مردم آزاد شود و به مردم اعتماد صورت گیرد و از خود مردم پرسیده شود که چه باید کرد.

وی تصریح کرد: این دولت آمده است تا مردمی باشد مردمی بودن در دولت سیزدهم نمایش بازی نیست بلکه مردمی بودن یعنی استان، شهر و کشور را با نظر مردم اداره کردن یعنی به نخبگانش احترام گذاشته شود و با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز چاره‌ای برای حل مشکلات بیاندیشند.

جان‌نثاری در ادامه توصیه‌هایی نیز به فرماندار جدید لنجان داشت و خاطرنشان کرد: برای ما اولین مسأله مهم اعتقاد است، باید این اعتقاد به اسلام انقلابی و انقلابی اسلامی در تمام فعالیت‌ها جاری و ساری باشد و مدیرانی که در شهرستان قرار است فعالیت کنند باید اعتقادات قوی دینی داشته باشند چرا که تجربه می‌گوید آدم‌هایی که تفکر دینی ندارند، معلوم نیست که بتوانند خوب خدمت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان یادآور شد: هر کاری می‌کنید فقط به دنیای مردم نگاه نکنید و به آخرت مردم نیز توجه کنید، آن شخصی که گفت آخرت مردم به ما ارتباطی ندارد و ما فقط باید دنیای آن‌ها را آباد کنیم حرف بسیار اشتباهی زده‌است؛ ماحق نداریم بستر گناه را فراهم کنیم و بعد بگوییم آخرت مردم به ما ارتباطی ندارد، در حاکمیت دینی دنیا و آخرت مردم باید با هم دیده شود.

وی متذکر شد: سعی کنید در این مسیر از جریان فقاهت و فقه جعفری جدا نشوید این می‌تواند به داد ما برسد و مرتب از نظرات روحانیون و کسانی که در این جریان هستند استفاده کنید.

جان‌نثاری عنوان کرد: هرجا مردم هستند فرماندار باید کنار آن‌ها باشد و مردم باید او را در کنار خود حس کنند و از نظرات مردم استفاده کند، فرماندار جدید لنجان، فرماندار همه مردم است نه فرماندار قشر خاصی و باید به خواسته همه مردم با هر سلیقه و اعتقادی که هستند توجه شود.

معاون سیاسی،امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه باید به همه مشکلات مردم توجه کرد و نباید آن‌ها را به کوچک و بزرگ تقسیم کنیم، تصریح کرد: نکته‌ای که تأکید می‌کنم این است که در گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان انقلاب اسلامی است و جریان‌های انقلابی باید در این دولت بتوانند رشد کنند و حتماً باید به آن‌ها اهمیت داده شود و این به‌معنای حزب، جناح و گروه خاصی نیست؛ بلکه به‌معنای تفکر انقلابی است.

وی در پایان تأکید کرد: شنیدن این‌موضوع که لنجان با توجه به ظرفیت‌های موجود در آن بالاترین آمار نرخ بیکاری در استان را دارد و از آن طرف شرایط آب‌وهوای مناسبی ندارد و آلودگی بسیار در آن مایه تأسف است که باید اقدام اساسی در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات خدامراد صالحی تجلیل و حمیدرضا محمدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری لنجان منصوب شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول