اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سفارشات مصداقی در انتصاب فرمانداران نقشی ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر این‌که در انتصاب فرمانداران به سفارشات و پیشنهادات مصداقی افراد توجهی نمی‌شود، گفت:در انتخاب فرمانداران با گروه‌های مختلف مشورت‌هایی انجام می‌شود ولی انتصاب آن‌ها با روال قانونی دولت صورت می‌پذیرد.

سفارشات مصداقی در انتصاب فرمانداران نقشی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دهاقان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س)  و روز زن اظهار داشت: امید است توفیق داشته باشیم به مردم عزیز خدمت کنیم تا خداوند از ما راضی باشد.

وی افزود: اگر مسؤولی را خواستیم از یک سمت جابه جا کنیم باید  به نحو شایسته از او تجلیل کنیم چرا که در مدت خدمتش تلاش کرده و منشا خدماتی بوده است.

جان‌نثاری با اشاره به انتصاب سرپرست فرمانداری دهاقان گفت:وی جوان انقلابی با پشتکار فراوان و تلاش مضاعف است و باید وی را حمایت کنیم تا بتواند بهتر در خدمت مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با  تأکید بر این‌که مسؤولان  باید ولایت‌مداری را در دستور کار قرار دهند و به آن توجه ویژه داشته باشند، تصریح کرد : ولایت‌مداری به سخنرانی و ادعا نیست، بلکه  خدمت صادقانه  و جهادی به مردم عزیز است.

وی با بیان این‌که عدالت محوری یکی از شاخصه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است،گفت : نظام ما یک نظام الهی است و در احکام الهی نیز عدالت وجود دارد.

جان‌نثاری با بیان این‌که عدالت محوری یکی از اصلی‌ترین شعارهای دولت سیزدهم است  گفت: فرماندار  نباید اجازه دهد که حق شهرستان محل خدمتش از جانب استان یا کشور ضایع شود و همچنین در محدوده خدمت خود نیز به مناطق  مختلف اعم از شهر و روستا و عشایر نظارت لازم را داشته باشد که تبعیضی صورت نگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان این‌که مسؤولان باید انقلابی عمل کنند، گفت : انجام  کار انقلابی نیز باید طبق دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با تأکید بر این‌که در انتصاب فرمانداران به سفارشات و پیشنهادات مصداقی افراد توجهی نمی‌شود، گفت:در انتخاب فرمانداران  با گروه‌های مختلف مشورت‌هایی انجام می‌شود ولی انتصاب  آن‌ها با روال قانونی دولت صورت می‌پذیرد.

جان‌نثاری با تأکید بر مسأله حضور میدانی در بین مردم اظهار داشت :تلاش کنید  بیش از پیش در میان مردم حضور پیدا کنید و به مشکلاتشان رسیدگی کنید.

به گزارش فارس، در این آیین  از زحمات  علی اصغر قاسمیان فرماندار اسبق و  سید علی سجادی فرماندار سابق تجلیل به عمل آمد و علی جمشیدیان به عنوان سرپرست فرمانداری دهاقان منصوب شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول