اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دهه فجر امسال باید باشکوه برگزار شود

سرپرست فرمانداری دهاقان گفت: دهه فجر مخصوص قشر خاصی نیست و همه باید تلاش کنند و مردم هم باید ورود کنند تا برنامه‌های این دهه هرچه با شکوه‌تر اجرا شود.

دهه فجر امسال باید باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه  شهر دهاقان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان دهاقان با اشاره به انتصاب  فرماندار جدید شهرستان دهاقان اظهار داشت : آقای جمشیدیان  جوانی انقلابی  و تلاش‌گر هستند و  امیدواریم که با تلاشی که خواهند کرد در راستای خدمت به مردم موفق باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر بیان کرد : دهه فجر امسال  اولین دهه فجر دولت جدید است و باید تلاش شود  علی‌رغم سختی‌ها و دشمنی دشمنان، دهه فجر موفقی در شهرستان  داشته باشیم.

رضوانی در ادامه به راهپیمایی ۲۲ بهمن و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج کار ما است و باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا راهپیمایی با شکوهی در خور و شأن انقلاب اسلامی برگزار شود.

امام جمعه دهاقان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی به هر طریقی می‌توانند  از نظر مادی و یا سایر موارد انجام خدمت به مردم را تسهیل کنند.

علی جمشیدیان سرپرست فرمانداری دهاقان نیز در این جلسه اظهار داشت: دهه فجر مخصوص قشر خاصی نیست و همه باید  تلاش کنند و مردم هم باید ورود کنند تا  برنامه‌های این دهه هرچه با شکوه‌تر اجرا شود.

وی با بیان این‌که در سال گذشته به علت بحران کرونا نتوانستیم برنامه‌هایی در خور و شأن انقلاب  و مردم برگزار کنیم، ادامه داد : در سال جاری باید  به صورت جدی قدم برداریم و دهه فجر با شکوهی در شهرستانمان داشته باشیم.

جمشیدیان با تأکید بر مسأله امید آفرینی برای مردم اظهار داشت: امید‌آفرینی نیاز کنونی جامعه است و وظیفه داریم در این جهت تلاش کنیم و هیچ کوتاهی در این موضوع پذیرفته نیست.

سرپرست فرمانداری دهاقان گفت: عده ای در روزهای پیش‌رو تلاش می‌کنند تا تخریب‌هایی علیه نظام و انقلاب انجام دهند و ما باید هوشیاری لازم را در این موضوع داشته باشیم.

وی ضمن تأکید بر احترام و تجلیل از خانواده محترم شهدا در این ایام گفت: شهیدان زنده را نباید فراموش کرد و حتما باید  به جانبازان و ایثارگران در ایام الله دهه فجر توجه شود.

سرپرست فرمانداری دهاقان  از تشکیل کارگروه ارزیابی برای ایام الله دهه فجر توسط فرمانداری خبر داد و گفت : برنامه‌های  ادارات در ایام الله دهه فجر رصد و ارزیابی می‌شود و در پایان ضمن رتبه بندی ادارات از یک اداره برتر، یک طرح برتر و یک دهیاری برتر در این خصوص  تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول