اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

لزوم نگاه ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به خراسان جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با افزایش کمک‌های بلاعوض به استان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

لزوم نگاه ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از  بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی در دیدار با نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، اظهار داشت: با توجه به حجم محرومیت خراسان‌جنوبی باید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از هر محلی که مقدور بوده نسبت به تزریق کمک‌های بلاعوض به این استان اقدام کند.
وی با بیان اینکه در برخی از مناطق مردم در تأمین نیازهای اولیه خود با مشکل مواجه‌اند، افزود: مردم امکان دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را ندارند لذا با تأمین این کمک‌های بلاعوض می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلاتشان را در تأمین مسکن بر طرف کنیم. 
استاندار خراسان‌جنوبی بیان داشت: این موضوع که برخی نهادها مثل ستاد اجرایی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مابه ازای اعتبارات استانی، منابع مالی مورد نیاز را تأمین می‌کنند، برای مناطقی مثل خراسان‌جنوبی نیاز به بازنگری دارد.
قناعت تأکید داشت: ساخت مسکن در مناطق مرزی استان نیز نگاه ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را می‌طلبد. 
وی با اشاره به نقش خبرنگاران در انعکاس مشکلات جامعه، یادآور شد: خبرنگاران، مشکلات همه اقشار را پیگیری می‌کنند اما متأسفانه در رفع نیازها و مسائل خود با مشکل مواجه‌اند لذا از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور درخواست می‌کنم موضوع احداث مسکن خبرنگاران را در اولویت برنامه‌های استان قرار داده و با تأمین زمین و تسهیلات ویژه ، در رفع این مشکل جامعه خبری استان همکاری داشته باشید. 
استاندار خراسان‌جنوبی در مورد مشکلات امیرآباد، اشاره داشت:  برای بازدید از این روستا، ورود جدی بنیاد مسکن به رفع مسائل این منطقه در حاشیه مرکز استان نیاز است. 
«عباس‌زاده» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این دیدار، اظهارداشت: بنیاد مسکن در نزد مردم قداست دارد. 
وی افزود: ما در خراسان‌جنوبی 3 هزار واحد نیازمند بازسازی داریم که متأسفانه به علت عدم تمکن مالی مالکین، نه تنها از مقاومت لازم برخوردار نیستند که قابلیت سکونت هم ندارند. 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌بایست در یک اقدام جهادی نسبت به ساخت 3 هزار واحد مسکونی ویژه این افراد اقدام کند‌. 
انتهای پیام/۶۹۰۵۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول