اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تعهدات شهرداری بندرعباس به یونسکو با رویکرد توسعه شهری است

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری‌های شهرداری بندرعباس گفت: مجموعه تعهدات شهرداری بندرعباس در قالب مبحث شهر خلاق سبب توسعه شهری و رشد ظرفیت‌های گردشگری نیز خواهد شد.

تعهدات شهرداری بندرعباس به یونسکو با رویکرد توسعه شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد پایدار مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری بندرعباس امروز در نشست شورای شهر بندرعباس با بیان این که اقرار می کنیم که نتوانستیم مبحث شهر خلاق را به خوبی در جامعه معرفی کنیم، اظهار داشت: شاید به مبحث شهر خلاق و عضویت بندرعباس در شبکه شهرهای خلاق به عنوان مبحث فانتزی و دست دوم نگاه شده است اما حقیقت آن است که عضویت بندرعباس در این شبکه در مسیر توسعه شهری و رشد ظرفیت‌های گردشگری و رونق صنایع دستی است.

وی با بیان این که تعهداتی داریم همچون راه اندازی بازار صنایع دستی را در قالب شبکه شهرهای خلاق داریم، عنوان کرد: این مهم را امیدواریم تا پایان سال انجام برسانیم تا با بهره برداری از آن بتوانیم 50 درصد راه نرفته را بپیماییم.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری بندرعباس از راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی، راه اندازی پارک زندگی محلات، حمایت از دانشجویان خارجی مقطع دکتری در مباحثی مشخص و مرتبط به عنوان دیگر تعهدات مطرح با یونسکو در قالب شبکه شهرهای خلاق یاد کرد و عنوان داشت: بازنگری در مبلمان شهری، راه اندازی کانال‌های مجازی و تولید محتوا در برنامه های تلویزیونی و رادیویی بخشی دیگر از تعهدات مرکز خلاقیت است که گام‌های خوبی در این زمینه تاکنون برداشته شده است.

پایدار خاطرنشان کرد: اگر یونسکو و تعهدات آن در کار نبود هم باز می‌ارزید که ما صنایع دستی و توانمندی‌های جامعه‌مان از جمله زنان جامعه‌مان را مورد توجه قرار داده و حاصل کار آنها را به نمایش بگذاریم و لذا مجموعه این تعهدات منجر به یک رشدی در زمینه‌های مختلف بخصوص در مبحث گردشگری و صنایع دستی خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول