اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره‌برداری از ۳ هزار طرح اقتصادی و عمرانی در ایام دهه فجر در خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر از ۳ هزار و ۳۳۰ طرح اقتصادی و عمرانی ویژه مددجویان بهره برداری می شود.

بهره‌برداری از ۳ هزار طرح اقتصادی و عمرانی در ایام دهه فجر در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه از مجموع طرح های افتتاحی در دهه فجر ۳ هزار و ۱۴۲ طرح در بخش اقتصادی است، اظهار کرد: بیشترین این طرح ها در بخش های کشاورزی و دامداری به مرحله اجرا رسیده اند.

وی گفت: با اجرای این طرح ها بیش از ۳ هزار و ۱۴۲ نفرازمددجویان و اقشارآسیب پذیر استان صاحب شغل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، افزود: از مجموع طرح های افتتاحی تعداد ۲ هزار و ۴۳۹ مورد از محل منابع بانکی تبصره ۱۶ و ۶۶۰ طرح نیزاز محل صندوق امداد ولایت و ۲۵ طرح نیز از طریق تعامل با کارفرمایان به مرحله اجرا رسیده است.

وی تصریح کرد: مجموع اعتبارهزینه شده برای این تعداد شغل ۱۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین ازافتتاح ۱۸۸ مسکن مددجویان این نهاد همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: ۳۳ مورد از این واحد در شهرستان بجنورد، ۵۴ واحد در راز و جرگلان، ۲۹ واحد مانه و سملقان، ۲۷ واحد شیروان، ۲۰ واحد اسفراین و مابقی در سایر شهرستان های این استان افتتاح می شود.

الهی راد بیان کرد: این واحد ها درزیربنای به طور میانگین ۶۰ متر مربع  است که برای هریک از این واحد ها ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی درادامه به اهدای ۴۳۷ سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد دردهه فجر اشاره کرد و گفت: ازاین تعداد ۴۲۷ سری به صورت اقلام درقالب فرش، جاروبرقی، یخچال و اجاق گاز به ارزش هرسری ۲۰ میلیون تومان است و ۱۰ زوج ازدواج مجدد نیز به صورت نقدی برای هر یک ۱۳ میلیون تومان واریز می‌شود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول