اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

باید از ظرفیت زنان در سطح کارشناسی و مدیریتی استفاده شود/حضور بانوان در دخانیات افتخار است

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با بیان اینکه باید از ظرفیت و توانمندی زنان در سطوح مختلف کارشناسی و حتی مدیریتی استفاده شود، گفت: حضور بانوان در دخانیات یک افتخار است.

باید از ظرفیت زنان در سطح کارشناسی و مدیریتی استفاده شود/حضور بانوان در دخانیات افتخار است

اخبار شرکتها؛‌ محمد شیخان امروز یکشنبه در مراسم ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت مقام زن با اشاره به ویژگی‌های این حضرت و تربیت فرزندان صالح گفت: 2 فرزند حضرت زهرا س جزو امامان معصوم ما هستند که مسیر درست، راه و روش زندگی، درس عزت، پایمردی، ایثار و گذشت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به نقش بانوان در کشور ما گفت: بانوان عزیز هم در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و هم امروز در عرصه پیشرفت کشور نقش آفرینی مهمی داشته و دارند.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات افزود: هر جای از تاریخ ایران و انقلاب اسلامی را ورق می زنیم و هر موفقیتی را ملت ما به آن می رسند، نقش بانوان در این موفقیت مشهود و برجسته است.

شیخان حضور بانوان در شرکت دخانیات را یک افتخار برای این شرکت دانست و افزود: شرکت دخانیات امروز این افتخار را دارد که در جامعه خود، بخشی زیادی از پرسنل اش متشکل از خواهران عزیز، مادران و همسران فداکاری است که در پیشبرد اهداف شرکت  زحمات و تلاشهای بی شائبه ای را متقبل می شوند.

وی جامعه زنان دخانیات را یک جامعه فعال، با نشاط، پرانرژی، متخصص و باتجربه توصیف کرد و اظهار داشت: خرسندیم که مجموعه دخانیات با حضور شما بانوان پررنگ تر و قوی تر شده است.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با اشاره به نقش زنان در عرصه اجتماعی، اقتصادی و کار آفرینی، این نقش را کاملا مشخص و مبین توصیف کرد و گفت: بخش زیادی از زنان و خواهران کشور ما در عرصه کار آفرینی، تولید و اشتغال فعال هستند و موفقیت هایی را داشتند و این جزو افتخارات کشور ما است.

شیخان گفت: در شرکت دخانیات هم این ظرفیت باید به گونه‌ای فراهم شود که بخش زیادی از مجموعه خواهران هم در سطوح مختلف کارشناسی و حتی مدیریتی قرار بگیرند و از توانمندی آنها استفاده شود.

وی افزود: اینکه بعضا در برخی ادارات دولتی یک نگاهی وجود دارد که فعالیت کارشناسان خواهر را محدود می کند و یا اینکه مسیری را برایشان باز نمی کند تا آنها در لایه های بالای مدیریتی قرار بگیرند، یک کم لطفی و نادیده گرفتن ظرفیت و توان خواهران و زنان جامعه ماست.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات تصریح کرد: احساس، باور و یقین ما این است که هر جا به خانمها میدان داده شد، آنها حتی پیشگام تر و موفق تر از مردان عمل کردند.

شیخان گفت: باید این باور را در شرکت دخانیات بوجود بیاوریم و از ظرفیت خواهران گرامی استفاده شود و اگر این اتفاق بیفتد من مطمئنم شرکت دخانیات در حوزه های مختلف به رشد و پیشرفت و تعالی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: لازمه تحقق این امر این است که در گام اول در حوزه منابع انسانی شرکت، یک تحولی ایجاد کنیم و آئین نامه هایی که فضای حضور موثر زنان را پیش بینی نکردند، تغییر دهیم. 

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات اضافه کرد: باید با بازنگری آئین نامه ها و سیاست های شرکت، از ظرفیت و توانمندی خواهران شرکت دخانیات نهایت استفاده را داشت.

شیخان با تاکید بر اینکه باید در همه عرصه ها اعم از بازرگانی، فروش، صادرات و حتی در حوزه تولید و کشاورزی از ظرفیت بانوان بصورت هدفمند و تخصصی استفاده کرد، افزود: تجربه نشان داده که هر جا به نظم، دقت، سرعت، امانتداری، حفظ بیت المال و حتی دلسوزی بشتری نیاز داشتیم حضور یک خانم و خواهر باعث موفقیت بهتری شده است.

وی گفت: هر نهاد، سازمان و شرکت خود را از حضور بانوان توانمند محروم کند، دچار خسران و ضرر می شود. ما نمی‌خواهیم شرکت دخانیات دچار همچین اشکالی باشد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با اشاره به ضرورت تامین رفاه پرسنل دخانیات گفت:  باید منابع درآمدی شرکت افزایش یابد تا بتوان رفاه کارکنان را تامین کرد. 

شیخان گفت: افزایش رفاه، امنیت، آرامش و بهره مندی از مزایای بیشتر برای کارکنان بسیار مهم است و این مساله یکی از ماموریت های مهم پیش روی ماست.

در پایان مراسم از تیم های اول، دوم و سوم مسابقات طناب کشی ویژه روز زن تقدیر و تشکر به عمل آمد و همچنین به برگزیدگان مسابقه فرهنگی ویژه این روز جوایزی اهدا شد.

در این مراسم همسر شهید ذبیع الله دودانگه از شهدای شرکت دخانیات بعنوان مهمان ویژه حضور داشت و از ایشان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول