اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

پرداخت سریع پول تنباکوی کشاورزان کردستان/تقدیر کارگران کردستانی از مدیرعامل دخانیات

رئیس شورای اسلامی کار و کارگران مجتمع دخانیات استان کردستان از توجه مدیر عامل شرکت دخانیات به کشاورزان کردستانی و همچنین راه‌اندازی خط تولید جدید در این استان تقدیر و تشکر کردند.

پرداخت سریع پول تنباکوی کشاورزان کردستان/تقدیر کارگران کردستانی از مدیرعامل دخانیات

اخبار شرکتها؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، محمد شیخان اخیرا بر پرداخت سریع پول توتون و تنباکو کاران کردستانی و جذب نیروی متخصص، تحصیل‌کرده و بومی برای شرکت دخانیات کردستان تاکید و دستور راه اندازی خط تولیدی جدید برای این مجتمع را صادر کرد و از مدیران شرکت دخانیات خواست تا با انتقال خط تولید جدید به کردستان نسبت به ایجاد اشتغال در این منطقه توجه ویژه داشته باشند.

در همین راستا رئیس شورای اسلامی کار و کارگران مجتمع دخانیات استان کردستان با ارسال نامه ای از محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره تقدیر و تشکر کردند.

متن این نامه بدین شرح است؛ سرور گرامی جناب آقای دکتر شیخان مدیرعامل محبوب و دلسوز شرکت دخانیات ایران با سلام و تحیات؛ احتراما شایسته است به نمایندگی از جانب کارگران کم ادعا و زحمتکش مجتمع دخانیات استان کردستان، عنایت و بذل توجه حضرتعالی نسبت به موافقت با راه اندازی، تجهیز و انتقال خطوط تولیدی به کارخانه دخانیات سقز را به دیده منت ارج نهاده و به پاسداشت این تدبیر انقلابی، سازنده و بی نظیر که انشالله منشا خیر و برکت برای مردم ولایتمدار این خطه خون رنگ، خواهد بود، از درگاه پروردگار متعال دوام توفیقات خدمتگزاران صادق ملت ایران را در دولت مردمی مسالت و برای حضرتعالی و اولیای محترم شرکت دخانیات ایران طلب اجر دنیوی و اخروی و طول عمر با عزت نمائیم. دعای خیر کارگران خدوم مجتمع دخانیات استان کردستان و خانواده آنان بدرقه راهتان.

خیام مجیدی رئیس شورای اسلامی کار مجتمع دخانیات استان کردستان

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول