اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استفاده از ظرفیت انتظامی غرب و جنوب اصفهان برای امدادرسانی در مناطق برفی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده‌باش صددرصدی نیروی‌های پلیس‌راه و استفاده از امکانات و ظرفیت انتظامی شهرستان‌های غرب و جنوب استان برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مردم در مناطق برفی خبر داد.

استفاده از ظرفیت انتظامی غرب و جنوب اصفهان برای امدادرسانی در مناطق برفی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه بازدید میدانی از پاسگاه پلیس‌راه دامنه و دیدار با مأموران این پاسگاه اظهار داشت: با توجه به سرمای شدید هوا، بارش شدید برف و کولاک و ایجاد یخبندان در محورهای غربی و جنوبی استان مأموران پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی با بیان اینکه با اقدامات به موقع پلیس راه استان شاهد کمترین مشکلات برای رانندگان در این محورها بودیم، افزود: به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی توسط مأموران پاسگاه‌های پلیس راه دامنه و سمیرم محدودیت مقطعی اعمال و از تردد ۳۵۰ خودرو جلوگیری شد و تمامی رانندگان و سرنشینان آن‌ها به مساجد، امامزاده‌ها و دیگر اماکن امن هدایت شدند.

 میرحیدری با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای اصلی غرب و جنوب استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد، گفت: این اقدام به موقع و مؤثر پلیس راه استان اصفهان باعث شد تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در این محورها نباشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه به ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی و در امامزاده‌ها، مساجد و مدارس اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: به دلیل بارش شدید برف و کولاک، مردم شهرها و روستاهای غربی و جنوبی استان با مشکلاتی مواجه شدند که در این خصوص دستور ویژه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های غربی و جنوبی ابلاغ شد تا در صورت نیاز به خدمت‌رسانی و امدادرسانی مردم مناطق برفی بشتابند.

حیدری با بیان اینکه تمام امکانات و ظرفیت انتظامی شهرستان‌های غربی و جنوبی استان آماده خدمت‌رسانی و امدادرسانی به شهروندان و مردم گرفتار در برف هستند، اضافه کرد: در این ایام نیز مثل همیشه پلیس در کنار مردم است تا در شرایط این سخت آب و هوایی احساس امنیت و آرامش کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با قدردانی از مأموران پلیس راه خاطرنشان کرد: امروز نیروهای پلیس راه در سخت‌ترین شرایط و در سرمای زیر ۲۵ درجه و دور از خانواده‌های خود در جاده‌ها به مردم خدمت می‌کنند که قطعاً  این گونه خدمت کردن مجاهدت در راه خداست و اجرا و پاداش مضاعفی دارد و ذخیره آخرت آنان خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول