اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جاساز تریاک در نهاده‌های دامی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 147 کیلو گرم مواد افیونی در بازرسی از یک دستگاه کامیون حمل بار به صورت جاساز شده در نهاده های دامی خبر داد.

جاساز تریاک در نهاده‌های دامی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید برخورد و مقابله با قاچاقچیان وسوداگران مرگ و جلوگیری از ورود مواد افیونی به کشور، ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین کنترل خودروهای عبوری و رصد فعالیت و تحرک قاچاقچیان مواد مخدر یک دستگاه کامیون حمل بار را در محور" زاهدان –زابل" متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی استان در بازرسی از بار کامیون مقدار یک تن نهاده دامی فاقد مجوز قانونی به همراه مقدار ۱۴۷ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک در بطرهای آب معدنی کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار محموله مواد افیونی را به صورت جاساز و در قالب نهاده دامی به یکی از استان های شمال شرق کشور منتقل کنند، تصریح کرد: در این عملیات ضمن ناکامی قاچاقچیان، 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قاننی به مراجع قضائی تحویل شدند.

سردار طاهری با تاکید بر عزم جدی پلیس و تکاوران انتظامی استان بر برخورد با هر گونه تحرک و فعالیت قاچاقچیان آن سوی مرزها، خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان با اشرافیت و رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان، اجازه جولان دهی ،فعالیت و یا هر گونه تحرکی را در قاچاق مواد مخدر و کسب منفعت های نامشروع و بادآورده را نخواهد داد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول