اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف شکلات های تریاکی در خاورشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری موادفروشی که بسته های تریاک را در بسته بندی شکلات می فروخت، خبر داد.

کشف شکلات های تریاکی در خاورشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی فردی شدند که در محدوده خاورشهر اقدام بفروش مواد مخدر بین جوانان می کرد.

وی افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری خاور شهر محل تردد سوژه مورد نظر را تحت کنترل در آوردند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را که قصد فروش مواد مخدر داشت دستگیر کردند.

جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه در بازدید از متهم مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک در چندین بسته آماده فروش کشف گردید، اعلام داشت: خرده فروش حرفه ایی و سابقه دار، مواد مخدر خود را در بسته بندی شکلات به خریداران می فروخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد. 

خرده فروش مواد مخدر گلحصار طی تعقیب و گریز دستگیر شد 

جلیلیان در ادامه بیان داشت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم(ع) با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی شخصی شدند که با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به فروش مواد مخدر بین جوانان گلحصار می کرد.

وی افزود: با پوشش محل تردد خرده فروش، متهم که متوجه تعقیب ماموران شده بودند، بلافاصله از محل متواری و ماموران در یک تعقیب و گریز ضربتی متهم را دستگیر و در بازدید از خودرو وی ۵۰ بسته مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین آماده فروش کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان افزود: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان مینی بوس 

جلیلیان با اشاره به انهدام باند سارقان مینی بوس بیان داشت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در محدوده طالب آباد دو آقا و یک خانم را در حال بازکردن لوازم داخلی یک خودرو مینی بوس مشاهده می کنند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل و بررسی موضوع ، متوجه سرقتی بودن خودرو شده که هر سه نفر دستگیر و در بازدید اطراف محل یک دستگاه خودروی پراید که متعلق به سارقان بوده مشاهده، که لوازم بازشده مینی بوس را از داخل خودروی پراید کشف می کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بودند اعلام داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی معترف و در این رابطه مالک خودروی مینی بوس شناسایی و به کلانتری ۲۱۱ قلعه نو شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درپایان گفت : پس از  پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۴۰۰ میلیاردی کالای قاچاق 

جلیلیان با اشاره به کشف کالای قاچاق  اظهار داشت: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل تردد خودروهای عبوری  به یک دستگاه خودروی ترانزیتی مظنون و آن را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی تعدادی کالای خارجی شامل مبل و صندلی و آباژور فاقد مجوز گمرکی  کشف و راننده را  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری  با بیان اینکه در بررسی های اولیه پلیسی مشخص شد که راننده خودرو قصد داشته کالای قاچاق را به یک انبار کالا در شور آباد انتقال دهد، افزود: پس از هماهنگی های قضائی  از انبار کالا بازدید و در این عملیات نیز مقادیر فراوانی مبل و صندلی و آباژور قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: در مجموع ۶۹۹ قلم کالای قاچاق کشف و کارشناسان ارزش کالاهای مذکور را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند. به گفته سرهنگ جلیلیان در این رابطه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده،  متهمان به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول