اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شعب ویژه جرایم تیراندازی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

دادستان کرمانشاه از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم تیراندازی هم در کرمانشاه خبرداد و گفت: این مسئله رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های جرایم تیراندازی را بدنبال دارد و تا حدودی می‌تواند بازدارنده باشد.

شعب ویژه جرایم تیراندازی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه از راه‌اندازی شعب ویژه جرایم تیراندازی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه امسال حدود ۵۰۰ فقره تیراندازی در سطح استان رخ داده که وقوع هرکدام از این جرایم احساس ناامنی و التهاب در جامعه را به شهروندان القاء کرده است.

وی با تاکید بر عزم جدی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای برخورد جدی‌تر با عاملان تیراندازی‌ها در سطح استان، گفت: علاوه بر برخورد جدی، اقدامات دیگری را هم برای مقابله با این جرایم در دستور کار قرار داده‌ایم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام گرفته عمده تیراندازی‌هایی که در سطح استان رخ می‌دهد، محدود به چند محله است که باید تمرکز خود را روی این محلات قرار دهیم.

کرمی عنوان کرد: به این منظور ایستگاه‌های بازرسی را در این محلات که بیشتر محلات حاشیه‌ای شهر هستند، راه‌اندازی خواهیم کرد تا در پیشگیری از وقوع جرایم تیراندازی موثر باشد.

وی ادامه داد: همچنین از آنجایی که گاها پس از وقوع تیراندازی‌هایی که منجر به جرح می‌شود، درگیری‌های طرفین تا بیمارستان هم کشیده می‌شود باید برای این موضوع هم با همکاری نیروی انتظامی تدابیری اندیشیده شود.

دادستان کرمانشاه در پایان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم تیراندازی هم در کرمانشاه خبرداد و افزود: این مسئله رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های جرایم تیراندازی را بدنبال دارد و تا حدودی می‌تواند بازدارنده باشد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول