اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه«به وقت مردم»برای پیگیری قصور رخ داده در برف برگزار می‌شود

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی دانشگاه های زنجان گفت: برنامه«به وقت مردم»برای پیگیری قصور رخ داده در برف برگزار می‌شود.

برنامه«به وقت مردم»برای پیگیری قصور رخ داده در برف برگزار می‌شود

علیرضا جراحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی دانشگاه های زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف و مشکلات پیش آمده ناشی از آن شهروندان اعتراضاتی داشتند که در راستای رسیدگی به آن برنامه«به وقت مردم» از سوی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی دانشگاه های زنجان با اشاره به اینکه برنامه«به وقت مردم» با حضور مدیرکل مدیریت بحران، رئیس شورای شهر و سرپرست شهرداری برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه مسوولان به مطالبات مردم درباره قصور رخ داده پاسخگو خواهند بود.

وی مسئله‌محوری را اصلی‌ترین مسیرهای پیش روی بسیج دانشجویی توصیف کرد و گفت: مسئله‌محوری بایستی در همه جنبه‌ها و توسط همه مجموعه‌ها با تکیه بر خداباوری برای حل معضلات و مشکلات جامعه پیگیری بشود.

جراحی با اشاره به اینکه جامعه دانشجویی به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی است، گفت: پیش از این نیز جلسات مطالبه‌گری با حضور دانشجویان و پاسخگویی مسوولان برگزار شده بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول