اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تقدیر استاندار زنجان از کمک‌رسانی نیروهای مسلح/لزوم کمک‌گیری از امکانات دستگاه‌ها

استاندار زنجان گفت: شهرداری ها با تمام قوا در پاکسازی معابر کوشا باشند تا مردم در تردد خود دچار مشکل نشوند و در این کار از همیاری سپاه و هریک از دستگاه های دارای امکانات لجستیک باید کمک گرفت.

تقدیر استاندار زنجان از کمک‌رسانی نیروهای مسلح/لزوم کمک‌گیری از امکانات دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران استان، با اشاره به پیش بینی یخ‌زدگی پس از بارش‌های اخیر، اتخاذ تصمیمات مناسب و اعلام بهنگام آنها را خواستار شد.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم حفظ تعادل در خدمات رسانی به مناطق مختلف استان تصریح داشت: در روستاها و بخش‌های شرقی استان که به دستگاه‌های لجستیک بیشتری نیاز هست باید کمک‌های لازم ارسال شود.

وی افزود: بازگشایی مسیر روستاها باید در اولویت قرار گیرد و فرمانداران نظارت لازم را در شهرستان‌ها داشته باشند.

افشارچی همچنین اضافه کرد: در مورد اسکان مسافرین و افراد در راه مانده، استقرار تیم‌های امدادی در ورودی شهرها و اعلام مراکز اسکان به پلیس راه های استان الزامی است.

مقام عالی استان با اشاره به افزایش چشمگیر مصرف انرژی بویژه در روزهای سرد سال گفت: باید هشدارهای لازم در زمینه صرفه جویی مصرف گاز به مردم اعلام شود.

استاندار زنجان در این جلسه از تلاش های اعضای ستاد مدیریت بحران استان و نیروهای امدادی و نیروهای مسلح که هر یک با تمام قوا از نخستین ساعات بارش های برف در استان برای خدمت به مردم آماده بودند، قدردانی کرد.

گفتنی است در این جلسه اقدامات انجام شده توسط هریک از دستگاه های امدادی، خدماتی و شهری و روستایی در روزهای اخیر و نیازهای هر بخش اعلام شد.  

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول