اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تجهیزات آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی البرز تقویت شود

رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به حادثه حریق گسترده یک مجتمع صنعتی در نزدیکی اشتهارد گفت: نیاز است که امکانات و تجهیزات اطفای حریق در سطح شهرک های صنعتی استان بروزرسانی و تقویت شود.

تجهیزات آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی البرز تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، شامگاه سه‌شنبه در هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه و آئین تجلیل از برگزیدگان دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر در روزهای اخیر به میزبانی اتاق بازرگانی استان، اظهار کرد: این مراسم به صورت مشترک توسط اتاق بازرگانی، جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان استان البرز برگزار شد.

 وی با بیان اینکه امسال بیش از ۲۶۰ پایان نامه و رساله دانشجویی  مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر واصل شد، گفت: آثار بررسی شده توسط هیات داوران این جشنواره کاربردی کارفرما محور بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع  معادن و کشاورزی البرز با اشاره به صنعتی بودن این استان افزود: استان البرز پایلوت خوبی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی دکترا و کارشناسی ارشد است که بتوانند پایان‌نامه‌ها و رساله های خود را عملیاتی کنند.

وی در ادامه گفت: در آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر از ۵ پایان نامه و رساله مقطع دکتری و ۵ مورد از آثار ارسالی در مقطع کارشناسی ارشد تجلیل شد، در ادامه نیز برگزیدگان جشنواره را به شرکت ها و فعالان اقتصادی استان معرفی خواهیم کرد.

رضایی با بیان اینکه در دولت سیزدهم نگاه ویژه تری به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شده است، بیان کرد: در هفته های اخیر نامه‌های متعددی با طرح موضوعات مختلف از سوی رئیس اتاق ایران به سران سه قوه ارسال شد.

وی در ادامه عنوان کرد: سرانه قوای سه گانه نیز به سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه‌ خود اعلام کرده اند که در تصمیمات اتخاذی، نظر بخش خصوصی را اعمال کنند تا مسائل مطروحه در جلسات دستگاه‌های مختلف اجرایی به صورت کارشناسی تر بررسی و رسیدگی شده و به نتیجه برسد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با اشاره به یکی از مشکلات اخیر در بحث حریق گسترده در یک کارخانه تصفیه روغن در مجتمع چرم سازی بوئین زهرا و در نزدیکی شهرستان اشتهارد بیان کرد: به دنبال بروز این حادثه  صنعتگران و فعالان اقتصادی بابت احتمال بروز مخاطراتی مشابه و میزان آمادگی تجهیزات و امکانات امدادی برای مهار آن نگران هستند.

وی در ادامه افزود: نیاز است که با اتخاذ تصمیمات سازنده و مصوب برای مقابله با بروز احتمالی چنین حوادثی در شهرک‌های صنعتی استان آماده سازی لازم از لحاظ تجهیزات و امکانات اطفای حریق فراهم شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول