اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نجات جان ۳ مادر باردار از برف و کولاک شدید در هشترود

فرمانده تیم عملیات نجات جان مادران پرخطر هشترود، گفت: در ۱۲ ساعت گذشته به سه مادر باردار در این شهرستان امدادرسانی و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

نجات جان ۳ مادر باردار از برف و کولاک شدید در  هشترود

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، علی زیادپور  اظهار داشت: ۱ نفر از این مادران باردار در روستاهای  "دلو حسن "  " بسیط "  و " آلاقیه " بودند که با تلاش امدادگران به موقع به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در پی وصول گزارش ناشی از پیگیری ماماهای مرکز بهداشت مبنی بر اعلام مادران باردار پرخطر در سه عملیات جداگانه بلافاصله همکاران  تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان هشترود، کادر مامایی و آمبولانس بیمارستان امام حسین(ع)، هلال احمر و با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود پس از پیمودن مسافت طولانی  به محل اقامت مادران  باردار رسیده و ضمن ارائه‌ مراقبت‌های بهداشتی به  مادران باردار و با تلاش ۶ ساعته مادران باردار را به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقال دادند.

زیادپور بیان داشت: خوشبختانه هم اکنون حال مادران باردار  مطلوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از اول بارش‌های امسال ۵ مادر باردار از روستاهای مختلف به بیمارستان هشترود انتقال داده شده‌اند، افزود: ۱۳ مادر باردار نیز تا وقت زایمان خود اسکان داده شده‌اند.

زیادپور گفت: در شهرستان هشترود ۴۱۶ مادر باردار وجود دارد که از این تعداد ۱۶۳ مورد روستایی و مابقی شهری هستند و تا آخر سال زایمان خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول