اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

150 روستای شهرستان هشترود همچنان در محاصره برف+ فیلم

فرماندار هشترود گفت: راه ارتباطی ۱۵۰ روستای این شهرستان همچنان مسدود است.

150 روستای شهرستان هشترود همچنان در محاصره برف+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، امین امینیان با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود اکنون تمام راه‌های اصلی باز است، اظهار داشت: متاسفانه با وجود تلاش‌های راهداران هنوز سه روز است که  راه ارتباطی ۱۵۰ روستای شهرستان با مرکز شهرستان به علت بارش برف و کولاک مسدود است.

وی از استانداری و اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست نسبت به تامین و تجهیز ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری برای این شهرستان اقدام کنند‌.

امینیان گفت: محورهای مواصلاتی هشترود، مراغه، میانه، قره چمن، آزادراه پیامبر اعظم (ص)، تبریز و  بستان‌آباد باز بوده و تردد در آنها ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه از سفرهای غیرضروری در محورهای هشترود مخصوصا محورهای برفگیر خودداری کنند، ابراز کرد: در صورت ضرورت به سفر حتما تمام موارد ایمنی را رعایت نموده و زنجیر چرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشید. 

فرماندار هشترود افزود: قبل از سفر حتما با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت راه‌ها با خبر شوید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

علی ابوالحسنی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر  از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های این شهرستان اطلاع حاصل کنند.

وی همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را از دیگر موارد مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول