اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام 41 هزار و 459 نفر در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تا به امروز 41 هزار و 459 نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد تاکنون 21 هزار و 88 نفر توسط سامانه احراز صلاحیت شده‌اند.

ثبت‌نام 41 هزار و 459 نفر در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه تا به امروز ۴۱ هزار و ۴۵۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد تاکنون ۲۱ هزار و ۸۸ نفر توسط سامانه احراز صلاحیت شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن آقایان بالای 23 سال مجرد و همچنین بانوان بالای 35 سال مجرد می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: بعد از احراز صلاحیت برای متقاضیان پیامک ارسال می‌شود تا جهت تکمیل مدارک در شهرکرد به مراکز پیشخوان و در سایر شهرها به بنیادمسکن مراجعه کنند.

مقصودی اضافه کرد: آقایان مجردی که احراز صلاحیت می‌شوند با اخذ یک تعهد محضری متعهد خواهند شد که در زمان تحویل واحدها متأهل باشند در غیر صورت از آن‌ها سلب امتیاز می‌شود.

وی توضیح داد: به دلیل تورم بالا و افزایش قیمت‌ها، تسهیلات طرح‌های مسکن به ۳۵۰ میلیون تومان در شهرکرد و ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهرها افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: مابقی قیمت تمام شده مسکن در فواصل زمانی مختلف و بین ۲ تا سه سال توسط متقاضی تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر صندوق مسکن را تشکیل داده است تا بتواند به دهک‌های پایین  کمک بیشتری کند، اضافه کرد: از این رو متقاضیان دهک‌بندی می‌شوند و تسهیلات دهک‌های یک تا سه با سود چهار درصد، دهک چهار تا هفت با سود چهار تا ۱۲ درصد و دهک‌های بالاتر با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

مقصودی گفت: از ۱۷ هزار و ۶۲۹ نفری که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند چهار هزار و ۳۸۳ نفر تأیید صلاحیت شدند و از این تعداد سه هزار نفر مربوط به شهرکرد است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول