اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی ساخت سالانه 270 واحد مسکونی در سامان/ یک هزار و 706 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش‌بینی ساخت سالانه 270 واحد مسکونی در سامان، گفت: تاکنون یک هزار و 706 نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند.

پیش‌بینی ساخت سالانه 270 واحد مسکونی در سامان/ یک هزار و 706 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حسینعلی مقصودی صبح امروز در جلسه شورای اداری سامان گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین ۱۰۹ متقاضی مسکن ملی در این شهرستان وجود داشت که از این تعداد تنها ۳۲ نفر واریز وجه داشته‌اند و تخصیص زمین نیز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم سالانه 270 واحد مسکونی در سامان ساخته شود، ادامه داد:  امسال در این شهرستان ۱۱۶ نفر متقاضی وام ودیعه مسکن بوده‌اند که تاکنون ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های راه در شهرستان سامان، افزود: باند‌ اول کنارگذر شمالی شهرکرد به سامان به بهره‌برداری رسیده است.

مقصودی اضافه کرد: ساخت تقاطع غیرهمسطح انتهای کمربندی سامان که از سال گذشته شروع کرده‌ایم 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۷ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده است.

وی عنوان کرد: سه راه پل زمانخان تا پل ایلبگی به طول چهار کیلومتر در دست انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ساخت ساختمان فرمانداری با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: همچنین فرهنگسرای سامان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مقصودی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ هکتار زمین به سایت اداری شهرستان سامان اختصاص یافته است و تاکنون ۲۰ هکتار آن آماده‌سازی شده است و برای ادامه کار به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول