اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افزایش 109 درصدی اعتبارات شهرداری قشم/ شهر در دست ساخت است

شهردار قشم گفت: شهرداری قشم در سه‌ماهه اخیر افزون بر ۱۴۶ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال درآمد کسب کرد که نسبت به هزینه ۷۴ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریالی آن در این مدت ۱۰۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

افزایش 109 درصدی اعتبارات شهرداری قشم/ شهر در دست ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، میرداد میردادی در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: اجرای پروژه های عمرانی با شتاب در حال انجام است و تاکنون تنها برای انجام پنج پروژه، 51 میلیارد و 290 میلیون هزینه شده است.

وی اظهار داشت: برای احداث پارک مرجان، 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که هم اینک با تخصیص 5 میلیارد ریال، عملیات اولیه اجرای پروژه آغاز شده و در جریان است.

شهردار قشم بیان داشت: 5 میلیارد و 150 میلیون ریال برای اجرای بتن دکوراتیو از میدان سپهبد سلیمانی تا اسکله شهید ذاکری هزینه شده که این پروژه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در جریان است.

میردادی با بیان اینکه برای احداث پارک محله ای سازمانی نیز 5 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده افزود: برای اجرای کانیوو در محله «چاه تنگو» نیز 900 میلیون ریال  هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای رنگ آمیزی مدارس قشم نیز 140 میلون ریال هزینه شده است، اضافه کرد: آسفالت نقاط خاکی و روکش آسفالت نیز در مرحله مناقصه است که به زودی با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آغاز می شود.

شهردار قشم همچنین از خرید 130 رشته لامپ به منظور بهبود روشنایی بافت قدیم شهر قشم خبر داد و از دستگاه های متولی مثل اداره برق درخواست کرد به مسئولیت خود در قبال تامین روشنایی محله های مختلف شهر عمل کند.

میردادی گفت: برای نصب آب‌بند جلوی منازل محله چابهار از ظرفیت شورایارها و شهرداران محله استفاده شد که با همراهی آنان منازل دارای مشکل شناسایی و با هزینه یک میلیارد ریال اعتبار، مشل یاد شده رفع شد.

وی بیان داشت: پیشرفت فیزیکی طرح احداث ساختمان شورای اسلامی قشم با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی نیز به ۹۰ درصد رسیده است.
شهردار قشم خاطرنشان کرد: آزادسازی و تکمیل خیابان رسالت شرقی، کوچه بازار ماهی فروشان قدیم و مسجد صاحب الزمان برای بهبود وضعیت محلات در هنگام بارندگی در دست اقدام است.

انتهای پیام/88050

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول