اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آخرین وضعیت راه‌های کرمانشاه؛ تمام شریان‌های اصلی استان باز است

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش‌ برف در اکثر نقاط استان، هم‌اکنون در محورهای شریانی استان تردد کاملا برقرار و هیچ‌گونه انسدادی در محورهای اصلی استان نداریم.

آخرین وضعیت راه‌های کرمانشاه؛ تمام شریان‌های اصلی استان باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سامانه قدرتمند بارشی اخیر وارد استان شده که سبب بارش رحمت الهی برف و باران و خوشحالی مردم شده است.

بارش برف شب گذشته در اکثر محورهای استان به خصوص منطقه اورامانات سبب سفید پوش شدن جاده شده که در این راستا خبرنگار فارس برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سراغ عوامل راهداری و سرپرست فرمانداری پاوه رفته‌ است.

آزاده امرایی سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: با مشاهده تصاویر دریافتی زنده از دوربین‌های نظارتی این مرکز و آنالیز داده‌های به دست آمده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و دریافت گزارشات هواشناسی سامانه قدرتمند بارشی اخیرا وارد آسمان استان شده است.

وی گفت: طبق انتظاری که داشتیم طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان به خصوص شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، روانسر، سنقر و کلیایی، کرند، اسلام‌آبادغرب بودیم.

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین، سرپل‌ذهاب و کرمانشاه بارش‌های بیشتر به شکل باران و برف بود.

امرایی افزود: با تلاش شبانه‌روزی راهداران در تمام محورهای شریانی استان تردد کاملا برقرار و هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی استان نداریم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیروهای راهداری استان در محورهای سرمیل، کوزران، شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر و دالاهو که بارش‌ها بیشتر به طور برف بوده در حال انجام عملیات راهداری هستند.

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه در خصوص وضعیت راه‌های روستاهای استان، افزود: راه دسترسی اکثر روستاها در شهرستان‌های مذکور فعلا بسته است، البته همکاران راهداری در تلاش هستند تا ساعت ۱۲ امروز را‌ها را بازگشایی کنند.

راه‌های روستایی تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز در ادامه، گفت: عمده این روستا‌ها در منطقه اورامانات هستند که به دلیل کولاک سنگینی که دیشب داشتیم امکان بازگشایی همه محور‌ها به طور همزمان وجود نداشت.

وی افزود: برف‌روبی در محور‌های اصلی و فرعی تداوم دارد، راه این روستاها تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

مسدود شدن راه ۲۵ روستای پاوه/ برق  نوسود و باینگان قطع است    

جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه نیز در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بین ۴۰ سانتیمتر تا ۱ متر بارش برف در شهرستان داشته‌ایم، گفت: بر اثر بارش سنگین برف راه ارتباطی ۳۵ روستای پاوه مسدود شده بود که در حال حاضر راه ۱۰ روستا بازگشایی شده، اما راه ۲۵ روستا همچنان مسدود است.

وی افزود: در داخل شهر بدلیل کوتاه بودن معابر و کوچه‌ها تردد به سختی انجام می‌شود، ولی معابر اصلی و فرعی شهرستان باز است.

سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه قطعی آب، برق و گاز مشکل خاصی در شهر نداریم، یادآور شد: برق شهرهای نوسود و باینگان قطع شده و نیرو‌های اداره برق در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.

بالایی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان پای کار هستند، اظهار کرد: امروز تمام جلسات دستگاه‌های اجرایی شهرستان به غیر از ستاد بحران لغو شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد از تردد غیر ضرور در داخل و خارج شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول