اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شرایط و تردد عادی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه/ هوای استان سردتر می‌شود

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش‌های شب گذشته، هم‌اکنون تمام راه‌های استان باز است و تردد به طور عادی در جریان است.

شرایط و تردد عادی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه/ هوای استان سردتر می‌شود

سرهنگ کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت راه‌های استان با توجه به بارش‌های شب گذشته، اظهار کرد: شب گذشته در محور سرپل‌ذهاب به اسلام‌آباد غرب، گردنه سرمیل، گردنه قلاجه به اسلام‌آباد غرب، در حوزه شهرستان روانسر و پاوه (بخش اورامانات) در انتهای محور کرمانشاه به کامیاران، گردنه بیدسرخ در کنگاور همچنین مله‌ماس و خسروآباد در سنقر بارش‌های به شکل برف داشتیم.

وی گفت: هم‌اکنون تمام راه‌های استان باز است و تردد به طور عادی در جریان است و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به رانندگان توصیه کرد که به هنگام تردد در راه‌های برون شهری استان حتما تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و رعایت فاصله طولی را برای داشتن سفری ایمن و کم‌خطر را رعایت کنند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی حاکم بر منطقه همچنان تا روز پنجشنبه هفته جاری جو استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

امواج حاصل از این سامانه که با چالاش جریانات سرد شمالی در منطقه همراه خواهد شد از امروز تا صبح روز سه‌شنبه و همچنین از عصر روز چهارشنبه تا روز پنجشنبه به تناوب باعث وزش باد و بارش باران و برف در سطح استان می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اعلام کرده است: بارش ناشی از این امواج طی ساعاتی از امروز و روز دوشنبه و چهارشنبه از نمود بیشتری برخوردار است و انتظار داریم که از روز دوشنبه بارش‌ها علاوه بر نواحی سردسیر در مناطق معتدل هم به شکل برف دیده شود.

طی هفته جاری به تدریج و به شکل محسوسی هوای استان سردتر می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول