اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قبولی 70 دانش آموز کمیته امداد در کنکور سراسری

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان امسال در کنکور سراسری پذیرفته شدند که رتبه ۷ نفر از آن‌ها زیر 7 هزار بود و در دانشگاه‌های معتبر و حتی در رشته‌های پزشکی پذیرفته شدند.

قبولی 70 دانش آموز کمیته امداد در کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هدایت صفری در همایش تجلیل از روسای هیأت عامل مراکز نیکوکاری و آیین اهدای 200 دستگاه تبلت دانش‌آموزی که با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، اظهار داشت: 200 دستگاه تبلت دانش‌آموزی با مشارکت بانک ملی تامین و به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در استان زنجان اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه بانک ملی استان ۲۵۰ ‌میلیون تومان برای تهیه تبلت‌ها کمک کرده است، خاطرنشان کرد: معادل این مبلغ را نیز کمیته امداد استان تامین کرده و بانک ملی در این زمینه هم‌افزایی کرده که تبلت‌ها امروز به دانش‌آموزان بااستعداد تحت پوشش این نهاد اهدا می‌شود.
صفری با بیان اینکه امروز، کار کمیته امداد امام خمینی(ره) تقویت سلول‌های مغزی جامعه هدف است، افزود: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان امسال در کنکور سراسری پذیرفته شدند که رتبه ۷ نفر از آن‌ها زیر 7 هزار بود و در دانشگاه‌های معتبر و حتی در رشته‌های پزشکی نیز پذیرفته شدند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه 1200 دانش‌آموز و 288 دانشجو تحت پوشش این نهاد در استان زنجان هستند که در مدارس و دانشگاه‌های مختلف تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: برخی از نخبگان جامعه هدف کمیته امداد، کارآفرین شده و افراد دیگری را به کار گرفته‌اند.
صفری در ادامه از هوشمند سازی داده‌های آماری این نهاد خبر داد و گفت: زنجان اولین استان است که صددرصد اطلاعات ویرایش شده و به همت همکاران این نهاد و ولی‌نعمتان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در خصوص سامانه سهاد(سامانه هوشمند امداد کارآمد) اظهار کرد: این سامانه در یک پلتفرم هوشمند و کارآمد طراحی شده و بدون پیچیدگی، با قابلیت ویرایش اطلاعات، داده ها در آن ثبت می شود، که هم از طریق خوداظهاری متقاضیان و هم مددکاران، پیشخوان دولت، مراکز نیکوکاری که بخشی از پرونده ها به آن داده شده است، با تعریف کد و رمز عبور به افراد، افراد تحت پوشش می‌توانند درخواست‌های خود را که به صورت اینترنتی شده در هر مرحله مشاهده کنند و برای متقاضی در هر مرحله پیامک ارسال می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: این سامانه به 28 وب سرویس متصل بوده که 18 وب سرویس در استان پیاده شده و بقیه نیز در حال نهایی شدن قرار دارد.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول