اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دومین سفر شهرستانی معتمدیان به مقصد سردشت/از بازدید‌های سرزده تا اولتیماتوم به مسوولان درباره اجرای مصوبات

استاندار آذربایجان‌‌غربی در دومین سفر از سفرهای شهرستانی خود صبح امروز وارد سردشت شد.تعدادی از مدیران استانی معتمدیان را در این سفر همراهی می‌کنند.

دومین سفر شهرستانی معتمدیان به مقصد سردشت/از بازدید‌های سرزده تا اولتیماتوم به مسوولان درباره اجرای مصوبات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی در آغاز دومین سفر شهرستانی، با استقبال مردم و مسئولان شهرستان سردشت، وارد شهر میرآباد این شهرستان شد.وی در بدو ورود به شهرستان سردشت با حضور در مزار شهدای شهر میرآباد، با اهدای گل و قرائت فاتحه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با آرمان‌های مقدس شهدای انقلاب تجدید میثاق کرد.

بازدید از اجرای بزرگترین طرح گازرسانی استان

محمدصادق معتمدیان، از اجرای طرح گازرسانی به شهر میرآباد و روستاهای تابعه این شهر از نزدیک و به صورت میدانی بازدید و مسائل و مشکلات اجرای این طرح را بررسی کرد.

این طرح گاز رسانی به لحاظ طول طرح و موقعیت جغرافیایی شهر میرآباد و روستاهای تابعه که در وسط جنگل های زاگرس واقع شده اند، یکی از سخت ترین طرح های شمال غرب کشور و بزرگترین طرح گازرسانی استان آذربایجان‌غربی به شمار می آید که تماماً از مسیرهای جنگلی و کوهستانی و رودخانه عبور می کند.

با اتمام عملیات اجرایی این طرح، ۳۰ روستا و ۲ هزار خانوار شهری از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و برخورداری جمعیت شهری این شهرستان نیز به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

دیدار با خانواده معزز شهید محمد شمسی

محمدصادق معتمدیان،  در سفر به شهر میرآباد سردشت، با حضور در منزل شهید محمد شمسی، با خانواده این شهید معزز دیدار و گفتگو کرد.

در این‌ دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت ایران اسلامی گفت: شهدا با نثار خون خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و مردم ایران اسلامی و به ویژه استان آذربایجان غربی، آرامش و امنیت پایدار خود را مدیون این مجاهدت‌ها و ایثارگریهای رزمندگان و خون پاک شهدا هستند.

در این آیین استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی، از صبوری، فداکاری و ایثار این خانواده معزز شهید قدردانی کرد.

بازدید از روند احداث مجتمع اداری بخش وزینه سردشت و مرکز بهداشت

در ادامه وی ضمن بازدید از روند احداث مجتمع اداری بخش وزینه سردشت و همچنین مرکز بهداشت در جریان مشکلات قرار گرفت.

 محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌ غربی در ادامه با حضور در بازار میرآباد  ضمن دیدار با اصناف و کسبه از مشکلات و دغدغه‌های آنان مطلع شد.

وی همچنین در جمع مردم میرآباد با تشریح رویکرد سفرهای استانی به مسوولان اجرایی تاکید کرد که بدعهدی در اجرای مصوبات قابل قبول نیست.

 

 

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول