اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سفرهای شهرستانی رویکرد اجرایی دارند/بد عهدی در اجرای مصوبات قابل قبول نیست

استاندار آذربایجان‌غربی در دومین سفر شهرستانی خود در جمع مردم میرآباد سردشت گفت: سفرهای شهرستانی ما کاملا جنبه اجرایی دارند و برای اجرایی شدن مصوبات زمان‌بندی دقیق تعیین شده است.

سفرهای شهرستانی رویکرد اجرایی دارند/بد عهدی در اجرای مصوبات قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی در جریان دومین سفر شهرستانی خود در دیدار با مردم میرآباد سردشت با اشاره به اهمیت سفرهای شهرستانی اظهار داشت : تمامی مصوبات سفرهای شهرستانی جنبه اجرایی در زمان تعیین شده دارند و براساس این مصوبات نقشه راه توسعه شهرستانها تدوین می‌شود لذا به هیچ عنوان نباید در اجرای مصوبات بد عهدی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت:نقش مردم آذربایجان غربی و به ویژه مرزداران غیور استان در دفاع از کیان اسلامی بی نظیر و اثرگذار است و علارغم  اقدامات شایسته نظام اسلامی در ایجاد زیرساخت ها در مناطق مرزی، برای کاهش فاصله و برخورداری بیشتر، این مناطق نیاز به نگاه و توجه ویژه دولت دارند.

معتمدیان افزود: نگاه دولت سیزدهم و استان رفع مشکلات مردم و توجه ویژه به مناطق مرزی، کم برخوردار و محرومیت زدایی است و در این راستا و برای رفع مشکلات مردم همه ظرفیت‌ها و پتانسیل ها را بسیج می‌کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: تصمیم گیری ها برای حل مشکلات مردم پشت میز و در اتاق های بسته انجام نمی‌شود و اولویت‌های کاری مسئولان استان براساس مطالبات و نیازهای مردم منطقه برنامه ریزی می‌شود.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سردشت افزود:جنگل‌های پرتراکم، آب و خاک بی نظیر و مردمان غیور و تلاشگر، ویژگی های منحصر به فرد شهرستان سردشت هستند که برای بهره گیری از این ظرفیت ها و توسعه باغداری و کشاورزی منطقه، تسهیلات بانکی ارزان قیمت اختصاص می باید.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول