اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری اولین همایش «دیده‌بان صبح» در یزد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد از برگزاری اولین دوره همایش رسانه‌ای «دیده‌بان صبح» در استان یزد خبر داد و گفت: در این همایش از یک سری خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان تجلیل می شود.

برگزاری اولین همایش «دیده‌بان صبح» در  یزد

علی‌محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم دفاع از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و باید با بصیرت افزایی خود را به آخرین ابزارهای تخصصی حوزه رسانه تجهیز کرده و به مصاف استکبار جهانی در فضای رسانه‌ای بروند.

وی داشتن روحیه جهادی و تلاش برای بیان به موقع و درست حقایق را از جمله ویژگی‌های رسانه انقلابی و بسیجی دانست و افزود: سازمان بسیج رسانه استان یزد سعی دارد با برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و تخصصی اهداف و رسالت های خبرنگاران انقلابی را به جامعه رسانه‌ای استان یادآوری و از ظرفیت این قشر برای امیدافزایی بیش از پیش استفاده کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با بیان این‌که این همایش «دیده‌بان صبح» برای اولین بار در استان برگزار می شود و بنا داریم هر سال در سالروز شهادت شهید خبرنگار غلامرضا رهبر این مهم را در سطح استان یزد برگزار و از فعالین حوزه رسانه تجلی کنیم.

پارسائیان حضور محسن مهدیان، پژوهشگر حوزه رسانه و روزنامه‌نگار انقلابی را از جمله برنامه های حائز اهمیت در این همایش دانست و بیان کرد: تجلیل از یک سری خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع‌رسانی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار همایش دیده بان صبح است.

رئیس بسیج رسانه استان ضمن دعوت از همه فعالین عرصه اطلاع رسانی و رسانه‌های مختلف در این مراسم، اظهار کرد این مراسم  پنجشنبه ۲۳ دی ماه در سالن آمفی تئاتر سازمان بسیج هنرمندان شهر یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول