اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهید سلیمانی مصداق عینی باور به قرآن کریم بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهید حاج قاسم نماد ملت ایران در عمل به قرآن بوده و مصداق عینی باور به قرآن کریم بود.

شهید سلیمانی مصداق عینی باور به قرآن کریم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در مراسم اختتامیه کاروان قرآنی استان گلستان اظهار کرد: استقبال و اقبال مردمی از کاروان قرآن در استان گلستان بیان‌کننده پیام ویژه به همه ملت ایران و مسلمانان جهان بوده و آن این است که مردم به معارف و تفسیر و مفاهیم قرآنی براساس سبک زندگی قرآنی علاقمند بوده و عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور شما مردم عزیز در محافل قرآنی نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی برگرفته از روح قرآن و معارف قرآنی در دایره حقیقت اسلام ناب محمدی (ص) و ایجادکننده این معارف است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن و‌ معارف قرآنی بوده مطمئنا همیشه زنده بوده و هر روز زنده‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: کشور و انقلاب با تبیین معارف قرآنی شخصیت‌هایی چون احمدی‌روشن‌ها، فخری‌زاده‌ها و سلیمانی‌ها را پرورش داده که این شهدا در عرصه علم، بصیرت، ولایتمداری و عمل به آن در میدان بوده و مجسمه عینی اسلام حقیقی در محیط و جامعه خود بودند.

گرزین گفت: فرق شهید حاج قاسم با تمامی ژنرال‌ها و سیاستمداران دنیا این بود که به قرآن به معنای حقیقی کلمه ایمان و باور داشت و بر اساس مفاهیم قرآن هیچگاه به دشمن تکیه نکرده و با فتنه مبارزه کرد تا آن را ریشه‌کن کند.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم به تبعیت و الگو از حضرت زهرا (س) نسبت به هر مسئله در جهان پیرامون خود بی‌تفاوت نبوده و هر جا تکلیفی احساس می‌کرد خود را مسوول می‌دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا معنویت و نورانیت را از نسل جوان ایرانی دور کند، ابراز کرد: شهید سلیمانی مسجدمحوری و مسجدسازی، تقویت حوزه علمیه در داخل و خارج، تربیت طلاب انقلابی شیعه و سنی و تقویت معارف قرآنی و سبک زندگی قرآنی را مورد توجه قرار داده  تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد.

وی گفت: به کوری چشم دشمنان و منافقین ملت ایران نه تنها زنده است بلکه روز به روز زنده‌تر شده و با مقاومت، عزم راسخ، شجاعت در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند‌.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول