اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عدم بی‌تفاوتی به دنیای پیرامون خود مهمترین ویژگی حاج قاسم بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به دنیای پیرامون خود در همه حوزه‌ها بی‌تفاوت نبود و این مهمترین ویژگی این فرمانده مقتدر بود.

عدم بی‌تفاوتی به دنیای پیرامون خود مهمترین ویژگی حاج قاسم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ایام شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد النبی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: به نظر می‌رسد مهمترین عامل شهادت اوصیا و انبیا الهی جبهه بی‌تفاوتی بوده، مردم بی‌تفاوتی که عده، توان و امکانات آنها در آن زمان بسیار‌بوده و تلاشی در این مسیر نداشتند.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در یکی از گلایه‌های خود نسبت به مردم جامعه، همین بی‌تفاوتی‌ها با وجود امکانات و عده زیاد‌ بوده که سبب رنجش آن بانوی دو عالم شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: اگر جامعه مومنی دچار بی‌تفاوتی شود قطعا به سوی بنیادشکنی و ریشه‌سوزی پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: مهمترین ویژگی حاج قاسم عدم بی‌تفاوتی وی به جهان پیرامون خود بوده به طوری که به حیوانات اطراف خود نیز توجه داشتند تا در مواقع خاص مانند سرما و خشکسالی گرسنه نباشند.

گرزین گفت: مکتب حاج قاسم مدرسه عقلانیت، حماسه، شعور، انسانیت و شعور بود و امید داریم بتوانیم آموزنده خوبی در این مکتب باشیم.
وی ابراز کرد: ماموریت سازمانی شهید سلیمانی کمک به زلزله‌زدگان، فقرا، مسجدمحوری و کمک به نیازمندان نبود اما مشاهده کردیم این شهید دلاور نسبت به هیچ یک از همنوعان خود بی‌تفاوت نبوده و همیشه در اینگونه شرایط در میدان حضور داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم نسبت به جامعه پیرامون خود به ویژه فرهنگ، اخلاق و‌ مهمتر ولی فقیه زمان خود بی‌تفاوت نباشیم.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول