اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تشییع و تدفین پیکر 7 شهید دفاع مقدس در تهران/کدام مناطق تهران میزبان شهدا هستند؟

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران به تشریح برنامه های تشییع و تدفین پیکر 7 شهید دفاع مقدس در تهران پرداخت.

تشییع و تدفین پیکر 7 شهید دفاع مقدس در تهران/کدام مناطق تهران میزبان شهدا هستند؟

امین توکلی زاده معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،  مراسم وداع با پیکر مطهر آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر 7 شهید دفاع مقدس در مناطق مختلف تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه از فردا (پنجشنبه) ساعت 8 صبح با تشییع پیکر 150 شهید دفاع مقدس از دانشگاه تهران  تا معراج شهدای تهران در خیابان بهشت آغاز می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد:  در روز جمعه مناطق 11، 13، 15، 17 و 10 میزبان این شهدای والا مقام خواهند بود.

توکلی زاده تشریح کرد:  تشییع ۲ شهیدگمنام در بوستان دامپزشک منطقه 11 از ساعت ۹صبح در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خیابان آذربایجان آغاز می شود.همچنین تشییع و تدفین ۲ شهیدگمنام در بوستان سیمرغ در منطقه 13 تهران نیز از مسجد انصار الحسین(ع) آغاز می شود.

وی ادامه داد: مراسم تشییع و تدفین ۲ شهیدگمنام در بوستان ولیعصر (عج) منطقه 15 از ساعت ۹صبح از میدان خراسان شروع می شود.

به گفته توکلی زاده منطقه ۱۷ از ساعت 8:30 در بوستان بهاران میزبان ۲ شهیدگمنام خواهد بود و تشییع پیکر این دو شهید بزرگوار از میدان ابوذر صورت می گیرد.

وی همچنین اعلام کرد: در منطقه ۱۰ تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده گردان کمیل شهید «سیدمرتضی رضاقدیری» از ساعت ۹صبح آغاز می شود و تشییع پیکر این شهید والا مقام از خیابان شهید بنکدار به سمت بیت شهید و حرکت به سمت بهشت زهرا(س) و خاکسپاری شهید در قطعه ۲۸ بهشت حضرت زهرا (س) خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول