اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهید قاسم سلیمانی مانع بزرگ اهداف آمریکا در منطقه بود/ اندیشه شهید سلیمانی در نسل جوان ما جاری و ساری است

کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی استان گلستان گفت: مکتب شهید سلیمانی مانند اندیشه و تفکر وی برای مبارزه با استکبار و دشمنان در نسل جوان ما ساری و جاری است.

شهید قاسم سلیمانی مانع بزرگ اهداف آمریکا در منطقه بود/ اندیشه شهید سلیمانی در نسل جوان ما جاری و ساری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین کریمی‌اول امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مسجد قائمیه اظهار کرد: گرچه شهید سلیمانی را‌ ناجوانمردانه به شهادت رساندند اما‌تفکر و اندیشه وی مانند ولایتمداری، وفاداری، استکبارستیزی و غیره در جوانان ما، انصارالله و حزب‌الله جاری و ساری بوده و اتفاقات بعد از شهادت این دلاور مرد که در نابودی آمریکا و دیگر دشمنان رخ داده نتیجه مبارزه همین جوانان با استکبار است.

وی تصریح کرد: همه لشکرها مانند فاطمیون، زینبیون، انصارالله، حزب‌الله، سپاه قدس و بسیاری از گروه‌ها و لشکرهای انقلابی جوان که توسط حاج قاسم و یا بعد وی شکل گرفته و آماده عملیات مناسب در موقعیت مناسب به فرمان رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با استکبار بوده و دشمنان داخلی و خارجی بدانند‌ که تفکر و اندیشه حاج قاسم زنده و پایدار است.

* دل‌های ما ایرانیان و مردم کشورهای اسلامی از شهادت شهید سلیمانی آرام نمی‌گیرد

کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: دل‌های ما ایرانیان و مردم کشورهای اسلامی از شهادت شهید سلیمانی آرام نمی‌گیرد تا دشمنان داخل و خارجی تقاص اقدام احمقانه خود را بدهند‌ و بزرگترین انتقام ما خروج کامل آمریکا از منطقه غرب آسیا خواهد بود.

وی ادامه داد: یادمان نرفته که در فتنه ۹۸ با موضوع بنزین مزدوران داخلی و خارجی بستری فراهم  کردند که عکس حاج قاسم توسط برخی از مردم ایران و عراق پاره شد و این مزدوران داخلی از همان تشکیلاتی بودند که سبب شهادت رجایی و باهنر شده و تابوت صوری برای کشمیری درست کرده و وی را فراری دادند، همان تفکر و گرای دادن در شهادت حاج قاسم دخیل بوده و بدانند که سینه گداخته ما خاموش نمی‌شود تا انتقام خود را از این مزدوران بگیریم.

کریمی‌اول گفت: ما از مکتب حاج قاسم یاد گرفتیم که در وسط میدان خطر حاضر شده و در درون اتش دشمنان پخته شویم.

وی بیان کرد: برای ظهور امام زمان (عج) و تشکیل تمدن نوین اسلامی به مردانی چون حاج قاسم‌ها نیازمندیم تا با بصیرت، استقامت، شجاعت و پایداری با دشمن مبارزه کنند.

کارشناس مسائل سیاسی اجتماعی گلستان ابراز کرد: همه مردم ایران و نیروهای انقلابی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی هم‌پیمان شدیم تا پای انقلاب و نظام‌ جمهوری اسلامی بمانیم و از آرمان شهدا و نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنیم، در این مسیر افرادی که واقعا به تعهد خود عمل کردند به شهادت رسیدند و برخی هم منتظر شهادت در این مسیر هستند، همه ما باید مانند حاج قاسم سلیمانی که رهبر معظم انقلاب وی را نماد صدق و اخلاص دانستند صادق بوده و به پیمان خود وفادار باشیم.

* شهید قاسم سلیمانی تنها مانع بزرگ اهداف آمریکا در منطقه بود

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی و یاران باوفایش برای امنیت‌ و آسایش ملی در منطقه رشادت‌های بی‌شماری انجام دادند که باید برای این مبارزات صادقانه و مخلصانه سرتعظیم فرود آورده و بدانیم که اگر شهید سلیمانی و یارانش شجاعانه در منطقه حضور نداشتند، آمریکا با تشکیل داعش و نفوذ به داخل ایران حمام خون راه انداخته و ملی‌گرایان همراه زن و فرزندانشان در کوه و بیابان آواره می شدند.

کریمی‌اول با اشاره به اقدامات گسترده آمریکا در ۲۰ سال گذشته برای نابودی ایران اسلامی به تحلیل سردار شهید سلیمانی بیان کرد: آمریکا با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی خود را تنها قدرت برتر جهان در دنیای معاصر تصور کرد و با حمله به عراق و با حیله برقرار امنیت در جهان بعد از حادثه سپتامبر و همچنین تشکیل گروه تکفیری داعش قصد داشت انقلاب اسلامی را به طور کامل از بین ببرد.

وی افزود: تنها مانع بزرگ آمریکا که نگذاشت وی به اهداف خود در منطقه دست پیدا کند شهید قاسم سلیمانی بود که به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بی‌پروا و شجاعانه وارد میدان شد و تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را‌ از بین برد و نقش بر آب کرد.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول