اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بندرعباس: حاج قاسم سند افتخار ملت ایران است/ وزارت نیرو جلوی انتقال مدیریت نیروگاه برق بندرعباس به تهران را بگیرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مجاهدت‌های فراوان شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: او سند افتخار ملت ایران است و با شهادتش نیز روح و جان تازه‌ای به مقاومت بخشید.

امام جمعه بندرعباس: حاج قاسم سند افتخار ملت ایران است/ وزارت نیرو جلوی انتقال مدیریت نیروگاه برق بندرعباس به تهران را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: یکی از ممتازترین ویژگی‌های شهید سلیمانی، بصیرت نهفته در ذات این شهید بزرگوار بود به طوری که در تمامی فراز و فرودهای انقلاب اسلامی در کنار ولایت ایستاد و خدای متعال نیز اجر بصیرت عمیق او را نیز شهادت قرار داد.

وی با بیان این که در سال 1388 فتنه گران به دنبال براندازی انقلاب اسلامی با کلید واژه تقلب بودند، افزود: انتخابات و تقلب در انتخابات از سوی دشمنان به عنوان کلیدواژه براندازی قرار داده شده بود و آنانی در این آزمون موفق شدند که همچون شهید سلیمانی، نگاهشان به سرانگشت ولایت بود و کنار رهبری معظم انقلاب اسلامی ایستادند. او با شهادتش راه عزت‌مندی ملت ایران را هموار ساخت و ملت ایران برای همیشه تاریخ قدردان اوست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: آنچه که سبب شکست فتنه دشمن شد، پیوند عمیق میان امت و امام بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری ویژه‌ای توانستند انقلاب اسلامی را از این فتنه بزرگ که سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌ای بر روی آن شده بود، رهایی بخشند.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که فتنه گران، انسان‌های فریب خورده‌ای بودند که به ابزاری در دست گروه‌های ضد انقلاب در خارج از کشور تبدیل شده بودند، تصریح کرد: اتحاد، انسجام و همدلی ملت ایران سبب شد تا این توطئه نیز خنثی شود و ملت ایران مقتدر از هر زمان دیگری به پیش رود.

آیت الله مصباح همیشه روشنگر فضای فکری جامعه بود

وی یکی از چهره‌هایی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی با تصمیم‌های درست، روشنگر فضای فکری جامعه بود را آیت الله محمد تقی مصباح یزدی عنوان کرد و گفت: او عالمی وارسته بود که با دفاع از حریم ولایت، آزادانه ایستادگی می‌کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در ادامه به نقش هرمزگان در تأمین امنیت غذایی کشور اشاره و از کشت خارج از فصل در هرمزگان به عنوان ظرفیت فوق العاده‌ای در کشور یاد کرد و اظهار داشت: متأسفانه از این ظرفیت استفاده خوبی نشده است و بسیاری از محصولات کشاورزی در این استان یا بدست دلالان سودجو از کشاورز با قیمتی ارزان خریداری می‌شود و یا بسیاری دیگر در پی نبود برنامه درست، هدر می‌رود و عملا کشاورز و تولیدکننده متضرر می‌شود.

مدیریت نیروگاه بندرعباس را به تهران منتقل نکنید

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان با اشاره به اهمیت توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی در استان، از وزیر نیرو خواست تا از انتقال مدیریت نیروگاه برق بندرعباس به تهران جلوگیری کند چرا که نیروگاه برق بندرعباس بیش از 40 سال است که در این استان است و برخی می‌خواهند هرمزگانی‌ها را از همین مالیات اندکی که نیروگاه برق بندرعباس به هرمزگان پرداخت می کند، محروم کنند.

وی توجه به مشکلات کارگران و دغدغه‌مندی در زمینه رفع مشکلات آنان را یک وظیفه بر دوش دولت برشمرد و گفت: همه چیز ما از اتکای به مردم و حضور همیشه آنان در صحنه است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول