اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آخوند نوریزاد: ابعاد مختلف فتنه ۸۸ برای نسل جوان تبیین شود/ باید بیش از گذشته پیرو ولی فقیه زمان بود

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام همواره در حال طراحی فتنه و توطئه هستند باید ابعاد مختلف فتنه ۸۸ برای دشمن‌شناسی بهتر به نسل جوان تبیین شود.

آخوند نوریزاد: ابعاد مختلف فتنه ۸۸ برای نسل جوان تبیین شود/  باید بیش از گذشته پیرو ولی فقیه زمان بود

آخوند عبدالباسط نوریزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: فتنه ۸۸ مهمترین حادثه تاریخی انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال بوده و خوشبختانه مردم ثابت کردند که با تمام وجود خود از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حفاظت و حراست خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه برخی از کج‌اندیشان و دشمنان داخلی تمایلی به حفظ و ادامه انقلاب اسلامی در ایران ندارند اما مردم همیشه در صحنه با خیزش الهی این انقلاب را حفظ کرده و نقشه و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: ما برادران و خواهران اهل سنت در کنار برادران اهل تشیع خود و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه حماسه ۹ دی را گرامی داشته و توطئه‌های دشمنان و دشمن‌شناسی را به جوانان آگاهی‌بخشی خواهیم کرد.

* در این برهه از زمان باید بیش از گذشته پیرو ولی فقیه زمان بود

وی ادامه داد: در این برهه از زمان باید بیش از گذشته پیرو ولی فقیه زمان بوده و از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های او دفاع کرده و دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام را بشناسیم.

آخوند‌ نوریزاد گفت: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در حال طراحی توطئه و فتنه هستند باید ابعاد مختلف فتنه ۸۸ در راستا آگاهی و دشمن‌شناسی به نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به دومین‌سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرد و در راه کمک به مظلومین جهان جانفشانی و فداکاری کرد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس ابراز کرد: ثابت قدم بودن در هدف و در سخت‌ترین شرایط در صف اول با دشمن مبارزه کردن رمز موفقیت این شهید بود.

وی گفت: تعهد به ولایت و عمل به عقاید دینی رمز محبوبیت این شهید در جهان اسلام بود و باید این شاخص‌ها به صورت مکتب حاج قاسم در بین نسل جوان یک فرهنگ شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول