اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: نیروی کار و مصالح طرح جهش مسکن داخل استان تأمین شود

استاندار سمنان گفت: نیروی کارگری و مصالح برای عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن از داخل استان تأمین شود.

استاندار سمنان: نیروی کار و مصالح طرح جهش مسکن داخل استان تأمین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: در زمینه اجرای طرح جهش تولید مسکن، اولویت در هر شهرستان با نیروی کار کارگری همان منطقه است.

وی گفت: لازم است در زمینه اجرای طرح جهش تولید مسکن، از پیمانکاران بومی استفاده و تأمین مصالح و نیروی کارگری نیز از داخل استان سمنان انجام شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه جانمایی زمین در زمینه اجرای طرح جهش تولید مسکن در بسیاری از شهرهای استان انجام شده است، افزود: خدمات‌رسانی آسان در حوزه آب، برق و گاز در فرآیند جانمایی زمین در شهرها موردتوجه جدی قرار گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: شهرداران تدبیر لازم را داشته باشند تا برای اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح جهش تولید مسکن، در زمینه آماده‌سازی زیرساخت‌ها در زمین‌های این طرح، مساعدت کنند.

وی ادامه داد: از سامانه‌ای به‌روز و مؤثر برای اطلاع‌رسانی به متقاضیان دریافت مسکن در قالب طرح جهش تولید مسکن استفاده شود تا ضمن بررسی مشکلات و کمبودها و نواقص مدارک، در راستای تسهیل در ثبت‌نام افراد واجد شرایط گام برداریم.

استاندار سمنان گفت: اجرای مطلوب طرح جهش تولید مسکن به جهات مختلف در بحث تحقق رشد ۸.۶ درصدی اقتصادی استان تأثیرگذار است و به همین منظور باید اقدامات لازم و مطلوب در دستور کار قرار گیرد تا به بهترین نحو ممکن از این ظرفیت بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول