اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار زمین قانون جهش تولید مسکن در ۲۱ شهر سمنان

استاندار سمنان گفت: ۴۵۰ هکتار زمین در قالب الحاق و تغییر کاربری در ۲۱ شهر این استان برای اجرای قانون جهش تولید مسکن آماده‌سازی شد که از این منظر در کشور جز استان‌های برتر هستیم.

آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار زمین قانون جهش تولید مسکن در ۲۱ شهر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و تصمیم‌گیری پروژه‌های شهری شاهرود اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مردم شاهرود، باصفا و به‌واقع معلمان دین و اخلاق هستند.

وی گفت: با وفاق و همدلی که بین تمام مسؤولان شهرستان و شهر شاهرود وجود دارد، در آینده در زمینه توسعه شاهرود و مدیریت شهری، شاهد تحول بسیار خوب و شایسته در خور مردم شاهرود خواهیم بود.

استاندار سمنان از نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی که در حوزه توسعه متوازن استان و حوزه انتخابیه تلاش و اقدامات بسیار خوبی دارد، تقدیر و تشکر کرد.

هاشمی افزود: نگاه ما، رویکرد رسیدگی و برطرف کردن موارد و مشکلات مردم در استان سمنان در تمامی حوزه‌ها است که بحث عمرانی و مدیریت امور شهری یکی از این موارد محسوب می‌شود.

استاندار سمنان گفت: شهرداری شاهرود نیاز به ایجاد نواحی مختلف دارد که این مهم موتور محرک مدیریت امور شهری است و به جهت تحقق پیگیری‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: امروز کارگروه امور زیربنایی در استان سمنان به‌روزرسانی شده و پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ نیز به صفر رسیده که با این اقدامات در آینده شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری در استان خواهیم بود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در زمینه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در خصوص خرید اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری و تجهیز و خرید ماشین‌آلات آتش‌نشانی و شهرداری مصوبه‌ای در نظر گرفته شده که در قالب ریز پروژه‌ها به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

هاشمی عنوان کرد: ۴۵۰ هکتار زمین در قالب الحاق و تغییر کاربری در ۲۱ شهر استان سمنان برای اجرای قانون جهش تولید مسکن آماده‌سازی شد که از این منظر در کشور جز استان‌های برتر قرار داشته و در صورت اعلام قرارداد و نقشه تیپ واگذاری، آماده آغاز عملیات اجرایی هستیم.

وی بیان کرد: طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی و سیلابی از دیگر مواردی است که در بازدیدها موردبررسی قرار گرفت که با تدوین آن از سوی شهرداری، اجرایی خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: ساخت اقامتگاه‌ها در جاده سلامت، رینگ کمربند سبز، ضرورت انتقال کشتارگاه، مجوز چاه آب خام و جداسازی آب مدیریت فضای سبز شهری، رسیدگی به بحث اداره پست شهر شاهرود، رسیدگی به امور شهرک‌های کوثر و فدک شهر شاهرود، ایجاد فضای سبز در تپه باغ زندان، ایجاد پارکینگ خودروهای سنگین و سایر مواردی که در بازدید و نشست هم‌اندیشی مورد طرح قرار گرفت، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول