اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چالش علوم پزشکی شاهرود در جذب نیروی متخصص

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: این دانشگاه در جذب نیروی انسانی تخصصی و فوق تخصصی کار مشکلی پیش رو دارد.

چالش علوم پزشکی شاهرود در جذب نیروی متخصص

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین شیبانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بعدازظهر امروز در آیین معارفه خود که با حضور مسؤولان مختلف برگزار شد، اظهار کرد: خداوند توفیق خدمت مجدد به مردم شاهرود را به من عطا کرد تا بتوانم فعالیت خود در سنگر سلامت را ادامه دهم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی نقش درمانی، پژوهشی و معلم محوری دارد، ادامه داد: در این دانشگاه همواره در طول شبانه‌روز مردم برای درمان یا دانشجویان برای کسب علم مهمان ما هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود عنوان کرد: مأموریت‌های بی‌شمار دانشگاه‌های علوم پزشکی نیاز به کارگردان‌های خبره دارد که باید در جهات مختلفی تبحر داشته باشند.

شیبانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود به همت همه همکاران در برخی شاخص‌ها در کشور برتر است، افزود: در جذب نیروی انسانی تخصصی و فوق تخصصی کار مشکلی پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: اولویت نخست ما در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود مدیریت کرونا است.

شاهرود یکی از موفق‌ترین کارنامه‌ها را در مقابله با کرونا دارد

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: کرونا یک جنگ سنگین و کم‌سابقه طی ۱۰۰ سال گذشته است که تجربه کردیم؛ مدیریت کرونا و شرایط کار بسیار مشکل بود و شاهرود یکی از موفق‌ترین کارنامه‌ها را در این زمینه دارد.

رضا چمن، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی طی ۵۱ ماه دوره خدمت اینجانب، همراهی و تلاش‌های بی‌شائبه‌ای داشتند که از آنان قدردانی می‌شود.

وی افزود: افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بخشی از توفیقاتی بود که با راه‌اندازی آن توانستیم در دوران کرونا این بیماری را مدیریت کنیم.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با بیان اینکه دو خوابگاه عظیم دانشجویی با ظرفیت ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: تکمیل پلی‌کلینیک درمانی شاهرود و افتتاح مرکز درمان ناباروری با تلاش همه همکاران انجام شد.

چمن خاطرنشان کرد: کرونا یک جنگ سنگین و کم‌سابقه طی ۱۰۰ سال گذشته است که تجربه کردیم؛ مدیریت کرونا و شرایط کار بسیار مشکل بود و شاهرود یکی از موفق‌ترین کارنامه‌ها را در این زمینه دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول