اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیشتر حمایت کند

امام جمعه شاهرود گفت: مسؤولان وزارت بهداشت حمایت‌های بیشتری از دانشگاه علوم پزشکی شاهرود داشته باشند.

وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیشتر حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود بعدازظهر امروز در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی خدمات ارائه می‌دهد؛ این در حالی است که شهروندان دو استان خراسان رضوی و گلستان نیز از خدمات این دانشگاه بهره می‌برند.

وی اضافه کرد: مسؤولان وزارت بهداشت با توجه به این شرایط باید حمایت‌های بیشتری از دانشگاه علوم پزشکی شاهرود داشته باشند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه رضا چمن، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود طی دو سال گذشته با یک تفکر جهادی به اهداف بزرگی رسید و در این دو سال کرونایی در بخش مردمی و بهداشتی همکاری نزدیک و جانانه‌ای داشت.

امینی خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک وظیفه شرعی در کنار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مردم خدمت کردیم.

تغییر و تحول یک سنت الهی است 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم باغشنی، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این جلسه اظهار کرد: خوش‌رفتاری یکی از ویژگی‌های خاص رضا چمن، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بود که باید برای دیگر مدیران الگو باشد.

وی بیان کرد:  رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مدیر پشت‌میزنشین نبود و با فعالیت خود این دانشگاه را به مدارج بالا رساند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: تغییر و تحول یک سنت الهی است و در این تغییر، جایگزینی شیبانی به‌عنوان رئیس جدید این دانشگاه با همراهی و موافقت همه انجام شد.

باغشنی گفت: شیبانی انگیزه‌های بالایی برای ادامه کار دارد و آشنایی کامل وی با سیستم دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یکی از مزیت‌های این انتخاب بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول