اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وداع باشکوه مردم محمودآباد با دکتر »بناساز» پزشک مردمی + عکس

مردم قدرشناس شهرستان محمودآباد امروز با حضور خود در مراسم تشییع پیکر شادروان دکتر سعید بناساز عضو دو دوره شورای اسلامی شهر و رئیس چندین ساله درمانگاه تامین اجتماعی و پزشک خوشنام این شهر وداع باشکوهی کرده و پیکرش را به سمت آرامگاه ابدی در امامزاده قاسم آمل مشایعت کردند.

وداع باشکوه مردم محمودآباد با دکتر »بناساز» پزشک مردمی + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،صبح سه شنبه هفتم دی‌ماه خبری در شبکه های اجتماعی و شهر محمودآباد پیچید و آن اینکه دکتر سعید بناساز نوایی به دیار حق شتافت.

خبر آنقدر سنگین بود که بیشتر شهروندان را در بهت و حیرت فرو برد و همه از یکدیگر سوال می‌کردند واقعا چه شده؟ بله دکتر بناساز مغلوب بیماری لعنتی سرطان شده و پس از طی چند سال مبارزه با این بیماری نتوانست بر آن غلبه کند و سرانجام در بامداد هفتم دی ماه ۱۴۰۰ دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبود شتافت.

 

آنچه این پزشک خوشنام را برجسته کرده اخلاق نیکو، صبر، حوصله و اخلاق مداری در مواجهه با بیماران بوده که در طی دو دوره حضور در شورای اسلامی شهر محمودآباد هم این رویه را ادامه داده و هر شهروندی که با دکتر بناساز روبرو می‌شد شیفته اخلاق مداری و پیگیری امور توسط وی بوده و این اخلاق، محبت دکتر را در دل مردم افزایش می‌داد.

به گواه همکاران درمانگاه تامین اجتماعی محمودآباد دکتر بناساز طی ۱۵ سال رئیس بر این مجموعه و همزمان ویزیت بیماران خاطره خیلی خوبی را برای مردم این شهر رقم زده و آنقدر با حوصله و متانت با مردم رفتار می‌کرده و پیگیر امور درمانی بیماران بوده که کمتر کسی در این حد از مسؤولیت چنین کاری می‌کند. با توجه به مشغله فراوان همزمانی ریاست درمانگاه و عضویت در شورای شهر باز این دکتر بناساز بوده که حتی شب‌ها بر بالین بیماران خود حاضر شده و جویای حال آنها می‌شد و به گفته بسیاری از شهروندان همیشه یک کیسه پلاستیکی دارو در ماشین خود داشت و رایگان به بیماران نیازمند اهدا می‌کرد.

 

دکتر بناساز عضو هیأت موسس هیات مذهبی بلال شهر محمودآباد بود که از سال ۱۳۹۲ در این شهر فعالیت خود را در زمینه مذهبی شروع و مطالبات مذهبی و خواسته شهروندان را از مسؤولان و مدیران شهرستانی و استانی طلب می‌کرد که این هم از ویژگی‌های برجسته این شخصیت مردمی بوده است.

 

سرانجام امروز همه مردم از اقشار مختلف اعم از مدیران، پزشکان،کسبه، بازاریان،همکاران ادوار مختلف شورای اسلامی شهر و پرسنل درمانگاه تامین اجتماعی و مسئولان شهرستان برای آخرین وداع و دیدار با دکتر بناساز به امامزاده قاسم(ع) آمدند و پیکر این مرد با اخلاق ابتدا به درمانگاه تامین اجتماعی رفته تا همکارانش با وی وداع آخر را کنند و سپس به محل امامزاده قاسم(ع) برگشته و به امامت حجت الاسلام جباری امام جمعه محمودآباد بر پیکرش نماز خوانده و پس از آن در سطع شهر تشییع و به سمت امامزاده قاسم آمل برده تا در جوار پدر و مادرش به خاک سپرده شود.

انتهای پیام /۸۶۰۳۸/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول