اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کلنگ احداث ساختمان جدید تامین اجتماعی چالوس بر زمین زده شد

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه ساختمان‌های اداری تامین اجتماعی در شهرستان‌های نوشهر و چالوس بسیار قدیمی هستند، گفت: ساختمان اداری تامین اجتماعی در چالوس در سال ۱۳۳۲ بنا شده و حدود ۷۰ سال عمر دارد.

کلنگ احداث ساختمان جدید تامین اجتماعی چالوس بر زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید علی‌اصغر محمودی در آیین کلنگ‌زنی ساختمان اداری تامین اجتماعی چالوس با بیان اینکه ۵۸ درصد مردم شهرستان حدود ۷۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: تعداد ۲۵ هزار ۹۰۴ نفر بیمه شده اصلی و تعداد ۳۶ هزار ۳۲۲ بیمه شده تبعی و همچنین تعداد ۷ هزار ۴۹۰ مستمری بگیر که در مجموع ۵۸ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه این زمین در سال ۸۶ خریداری شده بود، افزود: ساختمان تامین اجتماعی این شهرستان در زمینی به مساحت ۲ هزار ۱۰ متر در ۴ طبقه با زیربنای ۲ هزار مترمربع با صرف هزینه‌ی برآورد شده حدود ۲۴ میلیارد تومان در بهترین نقطه شهر چالوس که دسترس آحاد مردم به آن به راحتی صورت گیرد، احداث می‌گردد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه بعد از افتتاح با جابجایی درمانگاه یک سازه درمانی جدید خواهیم داشت، افزود: این ساختمان حدودا تا ۲۴ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه محمدعلی محسنی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه علیرغم همه تحریم‌ها، تهدیدها، مشکلات متعدد کرونا و عدم تحقق درآمدهای مستقیم و غیر مستقیم به دولت شاهد حرکت منطقی و معقول توسعه در کشور هستیم، بیان کرد: این پروژه ۲۴ میلیاردی برای ۷۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی همانند بقیه پروژه‌ها با پیگیری‌های لازم مجموعه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: صحبت‌های لازم با مسؤولان برای امکانات بیمارستان‌ها از توسعه درمانگاه و اورژانس و همچنین افزایش تخت بیمارستان از ۵۴ به ۱۱۰ انجام شد و در اسرع وقت اقدامات لازم انجام خواهیم گرفت.

سید رسول حسینی فرماندار شهرستان چالوس نیز در این مراسم تامین اجتماعی را از لاینفک زندگی مردم دانست و اظهار کرد: تقریبا همه جامعه درگیر فعالیت‌های تامین اجتماعی هستند و امیدواریم با جابجایی اداره و درمانگاه مردم شهرستان چالوس بهره بهتری از این سازمان ببرند.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول